י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר האיחוד בשמאל

הליכוד דוחף לאיחוד בציונות הדתית: "בנט חייב לשים את האגו בצד"

לאחר האיחוד בשמאל: במפלגת הליכוד נבהלים מהמצב של רסיסי מפלגות הימין ותוקפים את השר נפתלי בנט במטרה להביא לאיחוד עם שאר מפלגות הימין

הליכוד דוחף לאיחוד בציונות הדתית: "בנט חייב לשים את האגו בצד"
בנט, סמוטריץ ופרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות האיחוד בין מפלגות השמאל, בליכוד יוצאים למתקפה על יו"ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, זאת לאור סירובו להתאחד לסיעה אחת עם שאר מפלגות הציונות הדתית, בעקבות הסירוב לשבת יחד בסיעה אחת עם איתמר בן גביר ממפלגת עוצמה יהודית - שחבר לבית היהודי.

בליכוד אמרו הבוקר (שני) בעקבות האיחוד בין העבודה למרצ, כי, "זוהי העת של הימין להתאחד. נפתלי בנט חייב לשים את האגו בצד ולאחד את כל מפלגות הימין על מנת למנוע אובדן מנדטים מיותר בפעם השלישית. מאמינים שהאחריות תגבר על השיקולים האישיים".

בבית היהודי הגיבו גם הם לאיחוד ואמרו כי, "מרגע שהוכרזו בחירות נוספות פעלנו למען איחוד כולל במפלגות מימין הליכוד. האיחוד בשמאל מחייב את כולנו לאחריות - יש סכנה ממשית לממשלת הימין. אנו ממשיכים לפעול כל העת כדי שאיחוד כזה יצא לפועל. אנו קוראים לכל השותפים להתכנס ולהגיע להסכם בהקדם".

בינתיים עתידו של השר בצלאל סמוטריץ׳ העומד בראשות מפלגת האיחוד הלאומי לוט בערפל, מחד ההסכם עם הבית היהודי התפוצץ ולמרות השעון המתקתק עד למועד הגשת הרשימות לא חלה פריצת דרך; ומנגד, לא חלה פריצת דרך גם עם הימין החדש ובשלב זה גם איחוד כולל לא נראה על הפרק.

השר בצלאל סמוטריץ׳ אמר הבוקר, "אחרי האיחוד בשמאל, אבל גם בלעדיו, אנחנו חייבים להתאחד כולנו. מקצה לקצה. גם הבוקר אני ממשיך לחתור אל היעד הזה, בכל דרך ומכל כיוון אפשרי. הימין לא יסלח למי שימנע את האיחוד הזה ויוריד לטמיון עשרות אלפי קולות. זו הרי הסיבה שעד היום אין לנו ממשלת ימין אחרי הבחירות הראשונות".

נפתלי בנט ציונות דתית איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד