י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כל העצות כדי להימנע מהפעלת ביטוח בריאות

אורך חיים בריא, שמירה על המשקל ותזונה נכונה יכולים לעזור לכם לשמור על בריאות גופכם, ובכך לדחות את הפעלת פוליסת ביטוח הבריאות

כל העצות כדי להימנע מהפעלת ביטוח בריאות

הידעת כי אנשים השומרים על אורח חיים בריא נעשים חולים בתדירות נמוכה מאוד במחלות כמו שפעת, תפקודי כבד, לב, ריאות ושאר מחלות ל"ע שעלולות להפעיל את ביטוח הבריאות, להפסיד ימי עבודה וח"ו עלולות להביא לאשפוז ממושך ולאיבוד מקור הפרנסה. לשם כך, קיבצנו לפניכם מספר טיפים על מנת לשמור על בריאותכם, לשמור על אורח חיים בריא, על המשקל ועל תזונה נכונה.

אורח חיים בריא הוא שילוב של כמה אלמנטים כגון: סביבה, תזונה, חברה וכו'. הדרך למציאת אורח החיים נכון בשבילך היא לא תמיד פשוטה ודורשת זמן. אזור המחייה שלכם יכול מאד להשפיע על רמת האנרגיה שלכם ולגרום ללחצים. לכן חשוב לשמור על סביבה נקייה, מסודרת , אסתטית ומרגיעה. תכננו נכון את הזמן שלכם. ככה תמצאו את עצמכם הרבה פחות לחוצים ומוטרדים ועם הרבה יותר זמן לעשות את הדברים שאתם אוהבים. שימרו על הנפש. השתדלו שלא להיות במצב של לחץ תמידי. תנו לראש מנוחה על ידי ביצוע תרגילים להורדת מתח אשר יסייעו למוח להתמודד עם מצבי היום יום בצורה טובה.

גם תזונה נכונה תעזור לכם מאוד לשמור על בריאותכם. חשוב לבנות תפריט תזונתי המתאים במיוחד עבורכם. מזונות מלאים, אורגניים וטריים יסייעו רבות למניעת מחלות כמו סרטן ל"ע וכד'. הימנעו כמה שפחות מצריכת מזון משומר ומעובד וכן מזונות פלסטיים. ירקות ופירות מגנים מפני מחלות ניווניות ולכן חשוב לאכול מהם כמה שיותר. איכלו כמות גדולה של חלבונים צמחיים כגון אורז עם קטניות, איכלו סידן לא רק ממקורות חלביים והשתדלו לחפש מזונות שיש בהם אומגה 6 ואומגה 3 כמו טונה, סלמון, אגוזי מלך, סויה ושעועית.

הקפידו לשתות הרבה מים. למים חשיבות גדולה לבריאותנו והם אף תורמים לשמירה על המשקל. המים מסייעים בתהליכי העיכול והם לא מכילים קלוריות, שומן או כולסטרול. שתייה מרובה של מים שומרת על העור ועל לחות הגוף. בנוסף המים מסייעים גם בתהליך הפעילות הגופנית.

שמירה על המשקל חשובה ביותר למניעת מחלות רבות. על מנת לשמור על המשקל חשוב כמובן להרבות בפעילות גופנית שעוזרת גם להמרצת הדם. עלה במדרגות במקום במעלית, שטוף את הרכב בעצמך במקום במכונה ושאר פעילויות גופניות באמת היום יום. אל תוותר על ארוחת הבוקר שעוזרת מאוד לשמירה על הריכוז לאורך כל היום. דאג לאכול לאט וברוגע, הימנע מדיאטת רצח והכי חשוב: שמור על האמונה, ההתמדה והסובלנות. אל תתייאש. התמד בתכנית אימונים, הקפד על תפריט התזונה והאמן ביכולתך לשמור על בריאותך.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח בריאות וסיעוד כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח בריאות וסיעוד מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד