ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לזה לא ציפינו

הח"כית לשעבר תוקפת בחריפות את סתיו שפיר

חברת הכנסת לשעבר מסיעת כולנו, מירב בן ארי, תוקפת היום בחריפות את חברת הכנסת סתיו שפיר שמסתמן כי תישאר מחוץ לאיחוד שנרקם בשמאל • "לא חוקים, לא דיונים דחופים, לא הצעות לסדר. פשוט כלום"

הח"כית לשעבר תוקפת בחריפות את סתיו שפיר
שמולי קורא את השרשור של בן ארי נגד שפיר צילום: באדיבות המצלם

מירב בן ארי, חברת הכנסת לשעבר מטעם סיעת כולנו, יצאה היום בזעם על חברת הכנסת סתיו שפיר שמסתמן כי נותרה ככל הנראה מחוץ לאיחוד של העבודה גשר ומרצ.

‏"רבים שואלים אותי פה מי יש לך נגד סתיו שפיר ולמה את כותבת נגדה" כותבת בן ארי. "אני אנסה במספר ציוצים להסביר, יש לי עוד הרבה מה לומר עליה אבל אסתפק בנקודות. הגעתי לכנסת בהערצה קלה לשמולי ושפיר, גיבורי המחאה. מהר מאוד הבנתי שאין שום קשר בין השניים, בעוד הראשון מנסה כל הזמן לפעול למען הציבור במעשים, ‏השנייה בעיקר עוסקת בדיבורים, בעוד הראשון חושב על שיתופי פעולה עם הקואליציה השנייה עסוקה בעיקר באיך לפגוע".

"אני זוכרת שפולקמן והיא" מוסיפה בן ארי, "הובילו את חוק שכירות הוגנת בעוד שהוא עשה את כל העבודה השחורה מול משרד המשפטים היא לא הייתה שם אבל בתקשורת היא כמובן לא הפסיקה לדבר על החוק".

עוד כותבת הח"כית לשעבר: "אני זוכרת ש‏היה משבר תקציבי גדול עם שנת השירות, הסתכלתי המומה איך היא כל הזמן מברברת בתקשורת בעוד שאנחנו (בנט כחלון ואני) פותרים את המשבר בלי דיבורים, רק מעשים. כשהיה את המשבר עם כנפיים של קרמבו, ראיתי שהיא מתחילה לצאת בתקשורת על הממשלה פשוט באתי אליה במליאה וביקשתי שאם היא רוצה לעזור שלא ‏תתערב, לפחות היא הקשיבה".

"ויש עוד ענייני עבודה שבה אני מבינה שכל מה שהיא עושה באופן קבוע זה לדבר ותכלס היא לא עושה כלום" כותבת בן ארי. "לא חוקים, לא דיונים דחופים, לא הצעות לסדר. פשוט כלום".

בן ארי מקנחת את הביקורת שלה על שפיר עם סיפור מאחורי הקלעים: "ולבסוף סיפור אישי, בשנת ה-70 למדינה, עשינו ששה ח"כים ואיילת שקד צילומים עם מעצבי אופנה ישראלים, פרויקט כיפי ונחמד, ‏מתמי זנדברג לאוחנה, ימין ושמאל, מצדיעים לאופנה הישראלית. כולנו הגענו לירושלים להצטלם ולפרגן, היה נהדר, הדבר היחיד שהעכיר את האווירה הייתה סתיו. הבחורה היחידה שלא הייתה מוכנה להצטלם איתנו ובעיקר עם איילת, ולכן פשוט הדביקו בפוטו שופ את התמונה שלנו יחד".

"בושה" כותבת בן ארי. "לכל הכלום שהיא עושה תמיד יש‏ מצלמה וצוות עוזרים ומתנדבים שמגיעים ללוות את הדיבורים, כי אם לא צילמת לא עשית. בכל פעם בוועדת כספים כשאנו יושבים ומנהלים דיון היא תמיד נכנסת באמצע הדיון אך פעם לא בזמן, מתוך הרגל כבר כל הח"כים יושבים נותנים לה לצעוק על הפקידים היא מסיימת והולכת, כמובן עם צוות הצילום, זו הבחורה חיה ‏בקמפיין".

ולסיכום" מבהירה בן ארי, "ברור שיש גם דברים טובים שהיא עושה, ובסוף באמת אכפת לה. העניין הוא שזה לא מספיק, בטח בתדמית שהיא יצרה לה בציבור. בכל השנים הרבות שהיא בכנסת היא לא קידמה חוקים, שלא לדבר על הישגים שהיא יכולה להתגאות בהם. יש לי הרבה חברים משמאל וימין, לא סתם אין לה אף ח"כ אחד מאחוריה היום".

מירב בן ארי סתיו שפיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד