כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

קול ברמה: בשביל הנשמה?

אתר 'בחדרי חרדים' חשף לראשונה את מאבקי השליטה ברדיו 'קול ברמה' - שהיום עולים שלב: בירור ברשות השניה, החלפת מנעולים, ועצורים בבניין הרדיו • קול ברמה - זה מה שנשמע?

קוניק (מימין) עם שותף, בימים טובים יותר. צילום: יוסי שחר
קוניק (מימין) עם שותף, בימים טובים יותר. צילום: יוסי שחר


כפי שחשפנו לפני כחודש באתר 'בחדרי חרדים', המאבק ברדיו 'קול ברמה' עולה שלב. כזכור, גילה מנכ"ל הרדיו ואחד מבעלי השליטה, אריאל קוניק, כי משה חדיף, מי שהציג עצמו כנציג הבעלים, הוא בעצם שותף סמוי ברדיו. חדיף, שעשה ברדיו כבתוך שלו, פעל בכדי להדיח את קוניק מתפקיד המנכ"ל.

מיהו המשקיע האמיתי ב'קול ברמה'?

חדיף, שלא נרשם במסמכים שהוגשו לרשות השניה בשעת המכרז כבעל שליטה, גרם לחיכוכים רבים, והנושא כולו הועבר לבדיקת 'הרשות השניה'.

היום (ה') החלה הרשות בבדיקה מעשית של התלונות שהצטברו על השולחן.

אלא שבעת שקוניק שהה במשרדי הרשות, הכינו לו הפתעה: אנשים מטעמו של חדיף הגיעו אל משרדי הרדיו והחליפו את המנעולים במשרדים, בכדי שקוניק לא יוכל להיכנס אל הבניין.

המשטרה שהוזעקה מיידית, הבהירה לשליחיו של חדיף, לא לפני שאלה הספיקו כבר להחליף את המנעול בחדרו של המנכ"ל, כי החלפת המנעולים וההשתלטות בכח הזרוע מנוגדת לחוק, וכי הדבר יכול להיחשב כעבירה פלילית. גורמים מההנהלה שהוזעקו למקום, הרגיעו את הרוחות, והשוטרים עזבו את הבניין.

לאחר לכתם, חזרו מחליפי המנעולים בשנית, אלא שהפעם המשטרה הוזעקה שנית והספיקה ללכוד אותם "על חם" - ולעצור אותם.

כזכור, פרסמנו כי בין השותפים התנהלו מגעים על רכישת השליטה, בכדי להביא שלום, אך משהמגעים עלו על שרטו, יד הכל בכל, והתוצאות הן: עצורים, מאבקי שליטה - וחילול ה'.

האם בקרוב יחזור השקט לרדיו 'קול ברמה'?
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד