ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אל תחמיצו: סייל סוף עונה ברנואר נמשך

רשת האופנה רנואר ממשיכה בסייל החורף, במסגרתו תוכלו להנות מעד 50% הנחה על מגוון עצום של פריטים מקולקציית החורף, לנשים ולגברים וכמובן אקססוריז ואביזרים נלווים

אל תחמיצו: סייל סוף עונה ברנואר נמשך
שמלה קטיפה ברשת רנואר צילום: אלעד חיזקי

רשת האופנה רנואר ממשיכה בסייל החורף, במסגרתו תוכלו להנות מעד 50% הנחה על מגוון עצום של פריטים מקולקציית החורף, לנשים ולגברים וכמובן אקססוריז ואביזרים נלווים.

קולקציית בגדי הנשים  באווירה מעט אחרת. את השפעותיו ניתן לראות בשמלות ועליוניות בצבעים חורפיים,  סריגים, בצבעים – ליומיום ולשבתות החורפיות.

במחלקת הגברים חולצות מכופתרות סריגים וקרדיגנים וכמובן ז'קטים, עניבות, נעליים וחגורות תואמות במחירי סוף עונה.

בקולקציית החורף של רנואר תוכלו למצוא מגוון עיצובים. קולקציית הגברים הקולקציה מציעה מגוון בסקאלה שבין ספורטיבי וקליל למחויט ואלגנטי – לשבתות וליומיום הישיבתי - בשפע של צלליות, חומרים וטקסטורות, תוך מתן מענה לקהל רחב ועם דגש על הטרנדים העונתיים. הקולקציה כוללת חליפות וז'קטים אופנתיים, מכנסים בגזרות רגילות וסלים-פיט, חולצות לבנות ומכופתרות, נעלים, עניבות וחגורות וכמובן גם מעילים, סריגים וצעיפים כדי שתעברו את החורף בנוחות המרבית!

ברנואר מדגישים כי סייל עונת החורף מהווה הזדמנות נפלאה עבור הצרכן להצטייד בפרטי חורף נהדרים וליהנות ממבצעי עומק מיוחדים. המבצעים עד גמר המלאי ובכפוף לתקנון. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר RENUAR.CO.IL-- 

רנואר אופנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד