י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רשת המשביר השיקה קולקציה חדשה של המותג אוקיידי

רשת המשביר לצרכן ממשיכה בהעשרת הסניפים במותגים מצרפת, הפעם היא מוסיפה לתמהיל המותגים הנמכרים בסניפיה את מותג בגדי הילדים האקולוגי OKAIDI' 'עם הצבעים הכי טרנדיים והלוקים הכי אופנתיים

רשת המשביר השיקה קולקציה חדשה של המותג אוקיידי
קולקציית אוקיידי צילום: המשביר לצרכן

בזמן שהתלבטתם אם לצאת החוצה במזג האוויר הסוער, התייצבו העיתונאיות ומובילות דעת קהל בסניף המשביר לצרכן בסניף דיזנגוף סנטר בתל אביב, כדי להשתתף בהשקת הקולקציה החדשה של רשת אוקיידי, מותג האופנה הצרפתי המוביל לילדים.

למותר לציין כי חלק גדול מהנוכחות כמעט שכחו את מטרת בואן או ההפך... , שכן האימהות הצעירות והסבתות גם הצעירות הסתערו בהתלהבות על הקולקציה החדשה.

לצד הכיבוד המרשים והממותג ולאחר סיור בין מדפי המחלקה וההתפעלות, לאורה קסטרו מנהלת מותג אוקיידי באירופה ומזרח התיכון סיפרה לכל הנוכחים על הקולקציה החדשה. "המותג עושה שימוש ייחודי בבדים המבוססים על חומרים טבעיים, מה שמאפשר גם עמידות ובעיקר נוחות ותחושה נעימה על הגוף של הילד, מגמה שרק תלך ותגדל בעולם של חשיבה אקולוגית ושמירה על כדור הארץ"

בבגדי ילדים אסור להתפשר, העור שלהם עדין, ומומלץ לא לוותר על איכות הבדים, ורשת אוקיידי מספקת את האיכות מבלי לוותר על השיקיות והטרנדיות.

שמלה אדומה לבנות באוקיידי • קרדיט: המשביר לצרכן

אז מה מחכה לכן בכל סניפי המשביר ברחבי הארץ?

מותג OKAIDI מציע את כל פריטי הלבוש שילדים צריכים, החל מפריטי בייסיק של חליפות גן, פיג'מות ועד בגדים חגיגיים המתכתבים עם טרנדים אופנתיים. הקולקציה מתמקדת בקו קז'ואל וספורט אלגנט ועשויה מבדים רכים כמו קטיפה, ז'מש, קורדרוי וכותנה.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא פריטי בייסיק עם הדפסים גרפיים, לבבות, כוכבים, דובי ועוד . מעילים עם בטנה פרוותית, חולצות משובצות, סוודרים בגווני חרדל ובהירים, מכנסי קורדרוי, חצאיות טוטו, שמלות מעוצבות לילדות, אוברולים וסרבלים. בנוסף, ניתן למצוא מעט פריטי הנעלה כמו מגפונים, סניקרס ואקססוריז לילדות.

המותג מציע פריטים החל מ-NB תינוקות ועד לילדים צעירים. טווח מידות: 2-14, טווח מחירים:  24.90-399.90

רמי שביט הבעלים של המשביר לצרכן מדגיש כי הוא שמח על השותפות עם המותג אוקידי העולמי ושמח על הקמת הקורנרים במשביר, ״אין ספק שהעולם הולך לביגוד ספורט וטשרטים זולים מסין ולמרות המגמה הזאת אני שמח שמותג אוקידי הצרפתי מייצר  איכות וקולקציות חגיגית לכל השנה, בואו להתרשם״.

המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד