כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

המסביר הלאומי: פיני יצחקי עבר ממשרד התקשורת למשרד ראש הממשלה

פיני יצחקי, יועץ שר התקשורת, נבחר לתפקיד מנהל תחום הסברה אזרחית, במטה ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה. עבד בצמוד לאריאל אטיאס ובמשרד 'אפיקים'. יצחקי: "הגיע הזמן להתקדם"

נהניתי מאד מהעבודה". יצחקי
נהניתי מאד מהעבודה". יצחקי

יועץ שר התקשורת, פיני יצחקי, זכה במכרז על תפקיד מנהל תחום בכיר הסברה אזרחית במטה ההסברה הלאומי, ויעבור בקרוב למשרד ראש הממשלה.

יצחקי, בעל תואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל אביב, שימש בשלוש השנים האחרונות כיועץ שר התקשורת, ועבד עם שרי התקשורת אריאל אטיאס ומשה כחלון.

בלשכת שר התקשורת מילא פיני יצחקי שורה רחבה של תפקידים, ובהם יועץ התקשורת של השר, היועץ המקשר בין השר לבין הכנסת והממשלה, מנהל תיכתובת השר, מרכז הקשר עם הציבור ועם הגופים המקצועיים ועוד.

לפני כן עבד יצחקי במשך כ-15 שנים בתחומי הפרסום והשיווק, כקופירייטר ומנהל קריאייטיב, בין היתר במשרד אפיקים.

מטה ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה הוקם בכדי לתת מענה הסברתי בתחומי החוץ והביטחון, כגורם האחראי על קביעת המסרים התקשורתיים וההסברתיים של מדינת ישראל. עם הזמן עלה הצורך גם בניהול ההסברה האזרחית במדינה ובתיאום בין כל גורמי ההסברה והדוברות מטעם משרדי הממשלה השונים העוסקים בתחומים האזרחיים, כמו: חינוך, בריאות, כלכלה, רווחה, פנים, שיכון, תקשורת ועוד.

כאמור, פיני יצחקי זכה במכרז לניהול תחום זה, ועם כניסתו לתפקיד הוא ישתלב בניהול מערך מטה ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה.

במסגרת תפקידו יהיה יצחקי אחראי על גיבוש ותיאום המסרים בין משרדי הממשלה הרלוונטיים ויהיה הממונה על הקשר השוטף עם גורמי ההסברה במשרדים העוסקים בתחומים האזרחיים.

פיני יצחקי: "נהניתי מאד מהעבודה עם שרי התקשורת ולמדתי המון מתפקידי כיועץ שר. הגיע הזמן להתקדם. אני נכון לאתגרים הן במישור המקצועי והן במישור הלאומי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד