י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשילוב הילולא ל'דבר חיים'

הנדבורנער'ס חגגו סיום הש"ס וקיבלו מטבע מהרבי

בחצר חסידות נדבורנה חגגו את סיום הש"ס במוצאי שבת עד לשעות הקטנות של הלילה בהשתתפות מאות חסידים שקיבלו בסיום מטבע קודש לרגל הסיום • המעמד נערך בשילוב הילולא לרבי ה'דבר חיים' מנדבורנה • 'בחדרי חרדים' עם סיקור ותיעוד מהמעמד

הנדבורנער'ס חגגו סיום הש"ס וקיבלו מטבע מהרבי
מעמד סיום הש"ס בנדבורנה צילום: שוקי לרר

בחצר חסידות נדבורנה חגגו במוצאי שבת פרשת ויחי סיום הש"ס במעמד מפואר ורב רושם. המעמד נערך בראשות האדמו"ר שליט"א ובהשתתפותם של אדמו"רים ורבנים ובשילוב סעודת הילולא במלאת 42 שנים לפטירתו של הרבי בעל ה"דבר חיים" זי"ע מנדבורנה. המעמד נערך בבית הגדול בקרית נדבורנה בב"ב. 

בשיאו של המעמד, נערך סיום הש"ס ע"י המג"ש הגאון רבי פנחס משה לנדמן, אז החלו בלימוד הש"ס מחדש. את הקדיש אמר האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת החדש. 

במהלך המסיבה זכה הקהל לנאומו של הגאון הנודע רבי ישראל יצחק מנדלסון גאב"ד קוממיות ירושלים, ומדרשתו של המגיד הגאון רבי שלמה מילר. האדמו"ר מביטשקוב סיפר עובדות מחייו של זקנו האדמו"ר בעל ה'דבר חיים' זיע"א.

כמו כן נשא דברים הגאון רבי חיים דוד קובלסקי ראש בית המדרש 'מאורות הדף היומי' ולקראת סיום המעמד נשא האדמו"ר מנדבורנה את המשא המרכזי וחילק למסיימי הש"ס ומגידי השיעורים מטבע מכסף עם חירטה על סיום הדף היומי.

הצלם שוקי לרר תיעד את המעמד לכבודה של תורה שהסתיים בשעות הקטנות של הלילה. 

 

חסידות נדבורנה סיום הש"ס הדבר חיים מנדבורנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד