י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
רבים נפלו בפח • צפו

רבים נפלו בפח: הסולטן סרב ללחוץ ידו של יורש העצר ועורר גל שמעות • צפו

יורש העצר של אבו דאבי הגיע לניחום אבלים אצל הסולטן המנוח של עומאן. בתיעוד מהמקום נראים השניים לא לוחצים יד אחד לשני, דבר שעורר גל של שמועות. אך מה באמת? • צפו

רבים נפלו בפח: הסולטן סרב ללחוץ ידו של יורש העצר ועורר גל שמעות • צפו
יורש העצר והסולטן לא לוחצים יד צילום: צילום מסך

סרטון בו נראים הסולטן החדש של עומאן ויורש העצר של אבו דאבי, מוחמד בן זאיד כשהם מסיימים פגישה בעומאן, הפיל בפח גם את המנוסים ביותר.

בסרטון נראה הסולטן של עומאן מסרב ללחוץ את ידו של יורש העצר של אבו דאבי, מה שעורר גל של שמועות וספקולציות. אך רועי קייס - הכתב לענייני ערבים של כאן 11 - צייץ בחשבון הטוויטר שלו על המקרה המעניין, והסביר.

"אחד הסרטונים שמעסיק את הרשת תיעד כביכול את הסולטן של עומאן, מסרב ללחוץ את ידו של יורש העצר של אבו דאבי, מוחמד בן זאיד, אלא שמדובר במנהג שמעיד על שמחת המארח באורח, והרצון ללחוץ לו את היד במפתן הבית. צייצנים שלא חובבים את בן זאיד הפילו רבים בפח כולל אותי".

כזכור לפני יומיים הסולטאן של עומאן, קאבוס, הלך לעולמו בגיל 79, אחרי שמצבו הרפואי הידרדר בזמן האחרון, אחרי ששלט במדינה 49 שנה.

במדינה המפרצית הוכרז על אבל למשך שלושה ימים. הליך בחירת יורשו של קאבוס נטול הצאצאים והאחים הסתיים מהר מאד. ונבחר יורש חדש. היית'ם בן טארק אל סעיד.

יורש העצר של אבו דאבי הגיע לנחם את הסולטן החדש, וביציאה של יורש העצר הם לא לחצו ידיים כמנהג המקום במקרים אלו.

 

אבו דאבי יורש העצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד