ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נס אדיר

ברכבם של הטרוריסטים נמצאה פצצה עוצמתית

פצצה שנמצאה בטנדר של הרוצחים מג'רזי סיטי, אם הייתה מתפוצצת הייתה יכולה להרוג אנשים ממרחק של חמישה מגרשי כדורגל • היה מספיק חומר בטנדר בכדי לייצר פצצה נוספת

ברכבם של הטרוריסטים נמצאה פצצה עוצמתית
הטנדר צילום: באדיבות המצלם

פצצה שנמצאה בטנדר של הרוצחים מג'רזי סיטי, אם הייתה מתפוצצת הייתה יכולה להרוג אנשים ממרחק של חמישה מגרשי כדורגל.

דיוויד אנדרסון ופרנסין גרהם נמצאו הרוגים בסופרמרקט הכשר בחודש שעבר בג'רזי סיטי, לאחר פיגוע טרור שהביא לרציחתם של ארבעה חפים מפשע, בהם שני חרדים, כך מסרו הרשויות.

פרקליטות ארה"ב בניו ג'רזי וראש ה-FBI המקומי מסרו היום (שני) כי הפצצה שנמצאה במכונית הטנדר של הטרוריסטים פרנסין גרהאם ודיוויד אנדרסון יכולה הייתה להרוג אנשים ממרחק של חמישה מגרשי כדורגל.

עוד נאמר בהודעה, כי היה מספיק חומר בטנדר בכדי לייצר פצצה נוספת.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הטבח תוכנן מראש נגד יהודים, כך על פי צילומי מצלמות אבטחה, בהם נראים שני הצעירים החמושים בכמות גדולה של כדורים, נוסעים לאיטם לאורך הכביש לאחר שרצחו שוטר, הם נכנסו למרכול והחלו לירות לעבר הלקוחות, שני שוטרים שהיו בסמוך ושמעו את הירי, חשו למקום, הם גרמו לשני היורים להיכנס לתוך המרכול ולהסתגר שם.

היורים לא הספיקו להיכנס למקומות נוספים, תודות למהירות של שני השוטרים שהגיעו למקום לאחר ששמעו את קולות הירי, בסמוך למרכול יש תלמוד תורה, וגם בית כנסת, והרוצחים תכננו להיכנס לתלמוד תורה, מאחר והם לא הצליחו לצאת מהמרכול שהיה מוקף שוטרים. כך שהם בוודאות תכננו את הירי בחנות היהודית. "זו היתה מתקפה מתוכננת" אמר אז מפקד המשטרה.

ג'רזי סיטי פיגוע ירי הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד