י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יהמו רחמיך על הבחורה"

הבקשה של הרב עמאר מהנשיא פוטין נחשפת

לאחר שאביה של נעמה יששכר פנה לרב הראשי של ירושלים והראשל"צ כדי להתברך מפיו לאור מצבה הקשה של בתו - כעת נחשף מכתבו של הגרש"מ שנשלח לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין • "יהמו רחמיך על הבחורה"

הבקשה של הרב עמאר מהנשיא פוטין נחשפת
הרב עמאר והנשיא פוטין צילום: ע. בן גרשום וה. פרוש, פלאש 90

בעקבות פרשת נעמה יששכר הכלואה בכלא ברוסיה ונידונה לשבע וחצי שנות מאסר לאחר חשד של הברחת סם בחפציה, בשבוע שעבר הגיע אביה של נעמה להתברך במעונו של הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א.

הראשון לציון במשך דקות ארוכות שמע את צערם של המשפחה בכליאת בתם בתנאים קשים והרעיף מברכותיו על נעמה וחיזק את בני המשפחה מול ההתמודדות הקשה. בסיום כתב הראשון לציון מכתב מיוחד לנשיא רוסיה ולודמיר פוטין בו הוא מבקש שיחון את נעמה מהעונש הקשה שנגזר עליה.

במכתבו פתח הראשון לציון: "לכבוד האדם הנכבד והנעלה מר ולאדימיר פוטין נשיא המדינה הגדולה רוסיא.  החיים והברכה ילווך לעד. אני פונה למעלת כבוד הנשיא על דבר הבחורה נעמה יששכר תחי', שהיא בבית כלא ברוסיא ע"פ בית המשפט שם. ואני רואה את צערם העמוק של הוריה ובני משפחתה.

"והאמת היא שהמאסר שלה מעורר כאב וצער אצל כל עם ישראל. עיני המשפחה נשואות אליך, שתרחם עליה, ותחון אותה בחנינתך". כתב הראשון לציון ובירך "וברכת ההורים וכל ישראל תהיה עטרת לראשך. אנא אדוני הנכבד, ממרום מעמדך הבינלאומי, יהמו רחמיך על הבחורה ועל משפחתה, לומר די לצערם ולסבלם. בברכה והוקרה רבה". מסיים הראשון לציון הגרש"מ עמאר את מכתבו שנשלח לנשיא פוטין".

יהמו רחמיך. המכתב של הרב עמאר לפוטין. צילום: באדיבות המצלם

הרב שלמה משה עמאר הנשיא פוטין ועידת הנשיאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד