י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ממונסי לארץ הקודש

ביקור ראשון: הרבי מויז'ניץ יגיע לישראל • הלו"ז המלא

הרבי מויז'ניץ ממונסי יבקר בארץ הקודש לראשונה מאז הוכתר לאדמו"ר. כמה נגידים יגיעו עם הרבי למסע? היכן הוא ישהה בשבת? באילו ימים הוא יקבל קהל ברחבי הארץ? ומתי יערכו בויז'ניץ קבלת פנים? • 'בחדרי חרדים' עם הלו"ז המלא מהביקור ההיסטורי 

ביקור ראשון: הרבי מויז'ניץ יגיע לישראל • הלו"ז המלא
האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי צילום: יוסי גולדברגר

תכונה רבה בקרב חסידי ויז'ניץ לקראת ביקורו הצפוי של האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי בישראל, לראשונה מאז עלותו על כס האדמו"רות כממשיך אביו הגדול האדמו"ר בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ זצ"ל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרבי יגיע עם קרוב לשישים נגידים תומכי המוסדות חסידי ויז'ניץ ממונסי, כשגולת הכותרת היא השבת הקרובה פרשת שמות, אז ישבות הרבי באתרא קדישא מירון.

על פי התכנון, האדמו"ר יצא מניו יורק ביום רביעי אחר הצהריים, ויגיע ביום חמישי בבוקר לישראל. מייד עם נחיתתו יגיע הרבי לטבריה, ומשם לצפת, ואז יגיע למירון לשבות את שבת קודש ליד ציונו של התנא רבי שמעון בר יוחאי.

קהל חסידי ויז'ניץ נמצאים בהתעוררות גדולה, אחרי שהאדמו"ר דיבר בסעודה שלישית השבוע, על הנסיעה לרבי שמעון לפעול למען ישועות, רפואות והשפעות טובות לכלל ולפרט, ולהתחזק בקדושה.

האדמו"ר הזכיר את הכרת הטוב לכלל התורמים בלב רחב לנסיעה הזו, ובירך שכולם יביאו חזרה הביתה השפעות טובות וישועות, ברוחניות ובגשמיות.

ביום ראשון האדמו"ר יגיע לירושלים ויתפלל בשריד בית מקדשינו הכותל המערבי, לאחר מכן תתקיים מסיבה בבית הנגיד ר' בנימין פיליפסון, לטובת המוסדות. 

בנוסף, ביום ראשון תיערך קבלת פנים גדולה בחצר חסידות ויז'ניץ בבני ברק בראשות בן דודו האדמו"ר מויז'ניץ. 

האדמו"ר יישאר עוד מספר ימים כדי לאפשר לחסידים להכנס לברכה ולקוויטל ויבקר בבתי גדולי ישראל והאדמו"רים.

ביום שני פרשת ישהה בירושלים עם הקהילה, ביום שלישי ישהה בבית שמש, וביום רביעי ישהה בבני ברק וביום רביעי בערב ישוב למעונו בשיכון ויז'ניץ במונסי.

ויז'ניץ ממונסי ביקור בארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד