כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ביטוח חיים עם חיסכון למשפחה. כי המשפחה לפני הכל

ביטוח חיים עם חיסכון למשפחה ולפרט הינו חשוב מאוד ועלול להציל את המשפחה שלך. פוליסות פרט לחיסכון לטווח ארוך עם ביטוח חיים יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר עבורך

ביטוח חיים עם חיסכון למשפחה. כי המשפחה לפני הכל


הרבה מכירים את פוליסות ביטוח חיים, אך לא הרבה יודעים כי קיים בנוסף לכך פוליסה עם חיסכון למשפחה ולפרט המאפשרות לרכוש חיסכון ארוך טווח במקביל עם ביטוח חיים גם באופן אישי, וזאת ללא שום קשר למקום העבודה שלך. במילים אחרות, אם אין לך ביטוח חיים מהמעסיק שלך, וגם אם כן, אתה יכול לדאוג לעצמך לביטוח נוסף, מורכב הרבה יותר. פוליסת ביטוח חיים עם חיסכון לפרט מרחיבה את הבסיס הכלכלי שלך לעתיד ושל המשפחה כולה.

ביטוח חיים עם חיסכון לפרט הוא השילוב המנצח בין חיסכון ארוך טווח לבין ביטוח חיים למקרה אובדן כושר עבודה, מוות, נכות ועוד. פוליסות אלו שונות מפוליסות ביטוח חיים והיתרונות שלה גדולים: ההפקדה לפוליסה אינה קשורה לגובה השכר, ניתן לחסוך ללא הגבלה והכי חשוב: היא מתאימה למעשה לכל אחד: עקרות בית, אנשים שאינם עובדים וכד'.

אם אתה חושב על ביטוח חיים עם חיסכון למשפחה ולפרט, יש לזכור כי כדאי לעשות כך כאשר אין לך פתרון אחר כשכיר או כעצמאי וכן כאשר ברצונך להרחיב את הבסיס הכלכלי שלך לגיל הפנסיה, בנוסף לחסכונות אחרים. כאשר ברצונך לחסוך כספים למימון הוצאות עתידיות של המשפחה כגון – מימון לישיבה יוקרתית, לימודים גבוהים לילדיך, שידוך מוצלח לילדים, סיוע לרכישת דירה ולכל מטרה אחרת.

גם בביטוח חיים עם חיסכון למשפחה ולפרט , באפשרותך לחלק את הסכום החודשי בין חיסכון לטווח ארוך לבין תשלומי ביטוח חיים מסוגים שונים - אובדן כושר עבודה, מוות, נכות מתאונה ועוד.

לקבלת מידע נוסף על ביטוח חיים וריסק כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח חיים וריסק מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד