י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"גרם לי לעגמת נפש"

גולן טלקום תפצה חרדי בגין ניתוק קו בחו"ל

חרדי תושב ירושלים, הגיש תביעה על סך 5,000 שקלים בבית המשפט לתביעות קטנות נגד חברת גולן טלקום, בגין ניתוק קו כשר בחו"ל • פסק הדין קבע כי התובעים יקבלו פיצוי על סך של 1,915 שקל

גולן טלקום תפצה חרדי בגין ניתוק קו בחו"ל
קובי הר צבי

חרדי תושב ירושלים, הגיש תביעה על סך 5,000 שקלים בבית המשפט לתביעות קטנות נגד חברת גולן טלקום.

לטענתו, לפני כשנה הוא נסע עם אשתו לחופשה בפולין. ביום שישי, בעת ששהה בפולין ניתקה לו החברה את הקו למשך ארבע שעות, מה שגרם לו לעגמת נפש גדולה. כמו"כ לטענתו, החבילה שרכש כללה 500 דקות שיחות לחו"ל, הוא יכול היה לנהל שיחות מפולין לארה"ב, ולמרות זאת הוא קיבל חיובים על סכומי כסף מופרזים.

בכתב ההגנה ציינה החברה, כי לא בוצע ניתוק לקו הטלפון, אלא הגבלת שימוש משום שהחיוב עבור השימושים שלו בחו"ל לא עבר באופן תקין, החיובים היו גבוהים ומאחר ולא הצליחה לגבות מאמצעי תשלום שלו את החריגות שביצע, הוגבלו שירות החו"ל בקו שלו באופן זמני וזאת מחשש להונאה. עם הסדרת התשלום הקו חזר לפעול שוב מחדש.

בנוגע לטענות התובע על גביית יתר עבור שיחות שנעשו מפולין לארה"ב, טענו בחברה כי השיחות לאותן מדינות לא נכללו בחבילה שרכש והדבר הובהר לו היטב בחוזה ההתקשרות שנחתם עמו.

עוד טוענת החברה כי ג' ביצע כמות גדולה של שיחות לחו"ל,  שכן צבר לחובתו סכומי עתק שלא ניתן לגבות אותם בשל העדר אמצעי תשלום בתוקף.

פסק הדין שנתן הרשם הבכיר אהרון אורנשטיין שדן בתביעה, קבע כי התובעים יקבלו פיצוי על סך של 1,915 שקל. בפסק הדין קבע כי לג' יש קו טלפון כשר והמכשיר המשמש אותו לכרטיס סים כשר בלבד, דבר שבעצם שגרם לו לניתוק קשר מוחלט איתו שכן גם לא יכל להתחבר לרשת אלחוטית.

בגין ניתוק הקו תשלם גולן טלקום פיצוי על סך 1,000 שקלים, 500 שקלים פיצוי לדוגמה, 615 שקלים בגין גביית יתר ו-300 שקלים הוצאות משפט.

גולן טלקום טלפון כשר תביעה פיצוי כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד