י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

שמוליק גרינברג פורש מעיריית בית שמש אך יישאר יו"ר 'דגל' בעיר

פרסום ראשון: לאחר שהחל לכהן בתחילת חודש בתפקיד מנהל אגף החינוך, יו"ר 'דגל התורה' בבית שמש המשמש כחבר מועצת העיר והמשנה לראש העירייה, הודיע הערב לראש העירייה עליזה בלוך, כי הוא פורש ממועצת העיר • עם זאת, הוא צפוי להמשיך לשמש כיו"ר דגל העירונית

 שמוליק גרינברג פורש מעיריית בית שמש אך יישאר יו"ר 'דגל' בעיר
יחצ

פרסום ראשון: לאחר שהחל לכהן בתחילת חודש בתפקיד מנהל אגף החינוך, יו"ר 'דגל התורה' בבית שמש המשמש כחבר מועצת העיר והמשנה לראש העירייה, הודיע הערב לראש העירייה עליזה בלוך, כי הוא פורש ממועצת העיר. עם זאת, הוא צפוי להמשיך לשמש כיו"ר דגל העירונית.

גרינברג מסר הערב "הגשתי היום לראש העיר ד"ר עליזה בלוך מכתב התפטרות ממועצת העיר ולעת עתה אני לוקח פסק זמן מהעשיה הפוליטית העירונית". הוא מציין כי "מכתבי הוגש לאחר שאושר לי לעשות כן, על ידי יו"ר תנועת דגל התורה ח"כ הרב משה גפני, ומקבל אני את בקשתו להמשיך לכהן כיו"ר דגל התורה בבית שמש".

גרינברג מנמק את החלטתו בכך ש"כידוע, נבחרתי לתפקיד מנהל אגף החינוך החרדי בעירית ירושלים ולאחרונה התחלתי בעבודתי שם ופרשתי מהתיקים והוועדות בהם החזקתי בעיריית בית שמש, אולם מחברותי במועצת העיר לא פרשתי". הערב, עם פרישתו, הוא מסכם 11 שנים בהן שימש בשלל תפקידים בעיר בית שמש ועמד בראשות סיעת דגל התורה המקומית.

מאז נכנס גרינברג לתפקידו בעיריית ירושלים הוא החזיק בידיו חוות דעת משפטיות מעיריית ירושלים ומעיריית בית שמש שאיפשרו להמשיך לכהן כחבר מועצה בבית שמש. תוך שהן דוחות את החשש מניגוד עניינים. אלא שעד הערב האישור הרשמי ממשרד הפנים לא הגיע, מה שהצריך ממנו הכרעה לכאן או לכאן, בעוד שהוא היה עלול לאבד את תפקידו בירושלים.

במכתב ששיגר גרינברג לסיעה הוא כתב, "היועמ"ש בעיריית בית שמש ובעיריית ירושלים אשרו כי אין ניגוד עניינים ואין מניעה לכהן בשני התפקידים, אולם יש לקבל אישור מהועדה הרלוונטית במשרד הפנים והמשפטים. מאחר וייקח זמן לכינוס הוועדות הללו, החלטתי שלא לעכב את קליטתי בעירייה ולבקשת עיריית ירושלים לכניסה מיידית לתפקיד לאור הצורך הדחוף, קיבלתי את בקשתם והחלטתי שלא להמתין עוד ועל כן הגשתי את התפטרותי בבית שמש מיידית"

מוקדם יותר החודש התפטר גרינברג מהתפקידים בהם הוא החזיק בעיריית בית שמש והעביר אותם לחבריו בסיעה. כעת גרינברג צפוי להישאר כיושב ראש דגל התורה בבית שמש, ותפקידו כמשנה לראש העיר יעבור לאחד מחבריו לסיעה. את מקומו במועצת העיר בית שמש צפוי לתפוס יוסי גולדהירש ששימש עד לא מזמן כעוזרו של גרינברג ופעיל מוכר בדגל התורה בעיר בית שמש.

שמוליק גרינברג משה גפני עליזה בלוך עיריית בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד