י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
דיווח

נתניהו באיום לבנט: לא תמשיך כשר הביטחון

בצל הלחץ שמפעילים בליכוד על יו“ר הימין החדש שר הביטחון נפתלי בנט להתאחד עם עוצמה יהודית והבית היהודי, עמית סגל דיווח כי נתניהו איים על בנט שיפטרו מתפקיד שר הביטחון • "אם תרוץ ברשימה נפרדת בלי איחוד כולל של הימין הדתי יש סיכוי סביר שלא תוכל להמשיך בתפקידך כשר הביטחון"

נתניהו באיום לבנט: לא תמשיך כשר הביטחון
פלאש90

בצל הלחץ שמפעילים בליכוד על יו“ר הימין החדש שר הביטחון נפתלי בנט להתאחד עם עוצמה יהודית והבית היהודי, דווח הערב (שלישי), כי בשיא הדיונים נתניהו איים לפטר את השר נפתלי בנט מתפקידו כשר הביטחון.

על פי הדיווח הערב של העיתונאי עמית סגל, נתניהו הבהיר לשר נפתלי בנט בימים האחרונים: אם תרוץ ברשימה נפרדת בלי איחוד כולל של הימין הדתי יש סיכוי סביר שלא תוכל להמשיך בתפקידך כשר הביטחון.

במערכת הפוליטית יש וויכוח האם דבריו של ראש הממשלה נתניהו נאמרו כאולטימטום או כתיאור מצב, בו נתניהו הסביר כי אם יתמודד בנפרד הוא יאלץ לצאת נגד ראש הממשלה נתניהו ונגד המדיניות שלו ואז "לא תוכל להמשיך".

בנוסף דווח, כי טקסטים דומים נאמרו על ידי נתניהו גם לסמוטריץ׳ ביחס למשרד התחבורה בו הוא מכהן, כאשר סמוטריץ׳ הוא זה שיכריע את גורל הבית היהודי האם יש סיכוי שהיא תעבור את אחוז החסימה אן שהיא תישאר תחתיה.

מוקדם יותר הערב שיגרו בימין החדש ובאיחוד הלאומי הודעה משותפת בה נמסר כי נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ פועלים ביממה האחרונה במאמצים כבירים במטרה לגבש רשימה אחת חזקה שתייצג נאמנה את הציונות הדתית ואת הימין האידיאולוגי.

בתגובה להתעקשות של הבית הידוע שלא לקיים מו"מ עם בנט וסמוטריץ׳ על מיזוג הסיעות, הם מסרו כי "קראנו ואנו ממשיכים לקרוא לבית היהודי ולרב רפי פרץ להיכנס יחד עמנו למפלגה אחת מנצחת".

"אסור לבזבז אף קול" הוסיפו.

נפתלי בנט בנימין נתניהו שר הביטחון עוצמה יהודית הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד