י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המצ'ינג הבריטי

ראש ממשלת בריטניה פתח בקמפיין מימון המונים לשיפוץ הביג-בן

ראש ממשלת בריטניה פתח בקמפיין מימון המונים לשיפוץ מגדל הביג-בן בלונדון לאחר שהתקציב לא אושר בפרלמנט • המגדל עובר שיפוץ ארוך שהחל באפריל 2017, בעלות של עשרות מיליוני ליש"ט • העבודות כוללות תיקון מגדל השעון, ותיקון מנגנון השעון עצמו

ראש ממשלת בריטניה פתח בקמפיין מימון המונים לשיפוץ הביג-בן
pixabay

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, הודיע ​​כי הממשלה תומכת בקמפיין מימון המונים בכדי לגייס כסף בשביל שהמגדל המפורסם ה"ביג בן" יצלצל בשעה 23:00 בלילה ב -31 בינואר כדי לחגוג את יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי.

ג'ונסון אמר שהציבור אמור להיות מסוגל "לתת את המימון עבור הצליל על ידי תרומה של 500,000 ליש"ט לצליל פעמון חד פעמי, מאחר והמגדל בו שוכן הפעמון עובר עבודות שיקום.

הנושא נדון בישיבת הפרלמנט ביום שני, אבל העלות הוערכה בכ -500,000 ליש"ט - כך שהרעיון נשלל. עם זאת, מה שהביא את ראש הממשלה לנסות להביא מימון מגיוס המונים, בראיון ל- BBC אמר בוריס ג'ונסון שהממשלה פועלת לתכנית למימון העלויות. "זה אמנם עולה חצי מיליון פאונד, אבל אנחנו עובדים על תוכנית כדי שאנשים יוכלו לעזור במימון, כי יש אנשים שרוצים." הוסיף ג'ונסון. יש לציין כי התוכנית הביאה חברי פרלמנט יריבים ללעוג לרעיון.

מגדל הביג בן בלונדון, עובר שיפוץ ארוך שהחל באפריל 2017, בעלות של עשרות מיליוני ליש"ט. העבודות כוללות תיקון מגדל השעון, ותיקון מנגנון השעון עצמו. הנזקים קרו בגלל נזילות מים מהגג. המגדל בגובה של 96 מטרים.

ביג בן בריטניה ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון מצינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד