י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הרשימה של רפי פרץ בסכנה

סקר ראשון לאחר ההסכם: זהו מצב הגושים

סקר ראשון לאחר חתימת ההסכם הבוקר (שלישי) בין בנט ושקד לסמוטריץ' • מי מתחזקת, מי שומרת על כוחה, מי נחלשת ומי לא עוברת אחוז החסימה?

סקר ראשון לאחר ההסכם: זהו מצב הגושים
בנט, סמוטריץ ופרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר ראשון שנערך על ידי חברת דיירקט פולס עבור 'ערוץ 7' לאחר חתימת ההסכם הבוקר (שלישי) בין בנט ושקד לסמוטריץ' מעלה כי רשימה משותפת של שתי המפלגות צפויה לקבל 7 מנדטים.

על פי הסקר, אילו הבחירות לכנסת ה-23 היו נערכות היום, רשימת 'כחול לבן' מקבלת 34 מנדטים, 'הליכוד' מקבל 32 מנדטים, ואילו 'הרשימה המשותפת' מקבלת 13 מנדטים.

רשימת העבודה-גשר-מרצ מקבלת 10 מנדטים, הגוש החרדי מקבל 16 מנדטים, כש'יהדות התורה' וש"ס מקבלות 8 מנדטים כל אחת. גם 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן תקבל שמונה מנדטים.

'הימין החדש' עם סמוטריץ' תקבל כאמור שבעה מנדטים, ורשימת הבית היהודי המאוחד, הכוללת את מפלגות 'הבית היהודי' ו'עוצמה יהודית' מקבלת 2.4% מהקולות ולא עוברת את אחוז החסימה.

'התנועה הירוקה' לא עוברת את אחוז החסימה ומקבל 2.3% מהקולות.

על פי החלוקה לגושים, גוש הימין עם 55 מנדטים, גוש השמאל-ערבים עם 57 מנדטים וליברמן שלא נספר באף אחד מן הגושים עם 8 מנדטים.

הסקר בוצע בתאריך ה- 14 בינואר 2020 בשעות אחר הצהריים, באמצעות מערכת דיגיטלית בקרב 574 נדגמים מאוכלוסייה הבוגרת (18+) היהודית והערבית בישראל תוך מתן משקלים מתאימים. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.4%+- בהסתברות של 95%.

נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ רפי פרץ מפלגת הימין החדש סקר מנדטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד