י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ניתוחים, השתלות ותרופות. מה מגיע לי?

כדי שלא תמצא את עצמך במצב בו תגלה שביטוח הבריאות שעשית לא מכסה את מה שקיבלת - הנה כתבה שתנסה לעשות קצת סדר בבלאגן

ניתוחים, השתלות ותרופות. מה מגיע לי?

ביטוח בריאות אמור להעניק כיסוי מלא או חלקי למימון ניתוחים מורכבים בארץ ובחו"ל, השתלות איברים ל"ע והכי חשוב: תרופות שונות שאינן נמצאות בסל הבריאות ועלולות להיות קריטיות עבור המטופל. במקרה של ניתוח, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את המומחה לכך בארץ או בחו"ל. אף אחד לא היה רוצה להינתח ע"י רופא לא מקצועי דיו. ישנם ניתוחים דחופים בהם מה שחשוב זה לקבוע תור כמה שיותר מהר ולא להשהות את הניתוח. גם בהשתלת איברים, הדחיפות ברוב המקרים גבוהה במיוחד. מיותר לציין כי ניתוח, השתלה ותרופות שאינן מכוסות בסל הבריאות כרוכים בהוצאות כספיות גבוהות מאוד הכוללות את הטיפול עצמו ואת ההוצאות הנלוות.

במקרה של ניתוח בארץ ובחו"ל, ביטוח הבריאות יעניק לך: שיפוי מלא לכל הניתוחים, שכר רופא מנתח פרטי וכן שכר רופא מרדים ותשלום הוצאות האשפוז בבית חולים פרטי. בנוסף לכל אלו תהיה זכאי לפיצוי כספי על ימי האשפוז, שכר מלא לאחות פרטית לאחר ניתוח וכן פיצוי כספי בגין ניתוח שלא מומן על ידי החברה. עוד מעניק ביטוח הבריאות: מימון לתותבות, מימון לפיזיותרפיה לאחר ניתוח, השתתפות בטיפולי הפריית מבחנה, שירותי חירום ועזרה ראשונה לטיפולי שיניים ובנוסף, התכנית מכסה גם ניתוחים עקב פיגוע טרור, תאונת דרכים או תאונת עבודה.

במקרה של השתלות, תהיה זכאי להשתלות בארץ ובחו"ל ללא השתתפות עצמית, טיפולים מיוחדים בחו"ל עד 420 אלף ש"ח, כרטיסי טיסה והחזר כספי עבור הוצאות השהייה בחו"ל של המבוטח ושל מלווה צמוד שלו (בן משפחה או מי שיבחר), מימון להמשך טיפולים לאחר ההשתלה ותשלום עבור הבאת מומחה מחו"ל במקרה הצורך. במקרה של אשפוז ממושך בחו"ל תהיה זכאי למימון מלא של הוצאות האשפוז החל מ-30 יום לפני ביצוע ההשתלה ועד 180 יום לאחר ביצועה. במקרה של פטירה ח"ו מכסה הביטוח הוצאות עבור העברת הגופה לישראל.

רשימת התרופות שאינן בסל הבריאות ומכוסות על ידי ביטוח הבריאות היא ארוכה מאוד. באופן עקרוני, בדובר בתרופות המאושרות לשימוש בישראל, בארה"ב , באיחוד האירופי ובעוד 6 מדינות נוספות ,התואמת את הצורך הרפואי לטיפול במצבו הרפואי של המבוטח וכן תרופות אונקולוגיות והמטו-אונקולוגיות שהוכחו הוכרו כיעילות לטיפול במצבו הרפואי של המבוטח. סכום הביטוח המירבי הינו בסך 1,000,000 ש"ח לתקופת הביטוח. חשוב לדעת כי ניתן לרכוש את נספח התרופות כהרחבה לפוליסת ביטוח בריאות.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח בריאות וסיעוד כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח בריאות וסיעוד מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד