י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המאבק על הקול האתיופי

בליכוד הציעו שריון לגדי יברקן; הח"כ איים והודח מכחול לבן

במסגרת הניסיונות של ראש הממשלה נתניהו למקסם את התמיכה בליכוד, מציעה המפלגה שריון מכובד לח"כ האתיופי של כחול לבן גדי יברקן, הוא מצידו, איים על מפלגתו כי באם לא ישודרג - יערוק • יברקן נועד עם נתניהו ובתגובה הודיע בני גנץ כי הוא הודח מהמפלגה

בליכוד הציעו שריון לגדי יברקן; הח"כ איים והודח מכחול לבן
גדי יברקן צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

המאבק על הקול האתיופי: לאחר שבמערכות הבחירות החולפות נטען כי למעלה ממנדט של מצביעים מהקהילה האתיופית עברו מהליכוד לכחול לבן, בגלל המחאה של הקהילה כנגד המשטרה והטלת האשמה באופן אוטומטי על השלטון - בליכוד מבקשים לתקן את המצב ומציעים לשריין את חבר הכנסת גדי יברקן ברשימתם. בתמורה דורש הח"כ שדרוג ממפלגתו ומאיים כי יערוק לליכוד. הח"כ נועד עם ראש הממשלה נתניהו ובתגובה בני גנץ הודיע כי הוא מודח מכחול לבן.

על פי הדיווח, בליכוד הציעו לחבר הכנסת יברקן את המקום ה- 20 ברשימה. יצויין, כי בעבר פניות נעשו פניות מהליכוד ליברקן כשההצעה שהונחה אז היתה שהוא ימונה לתפקיד שר. יברקן דחה את ההצעה על הסף ובכך מנע מראש הממשלה נתניהו להרכיב קואליציה.

מכחול לבן מסרו, כי "יו״ר תל״ם ח״כ משה ( בוגי ) יעלון הודיע לפני מספר דקות לח״כ גדי יברקן, שנוכח התנהלותו והתנהגותו שמעידה יותר מכל על ערכיו, הוא מודח ממפלגת תל״ם ולא יכלל עוד ברשימת ׳כחול לבן׳ לכנסת ה-23".

אתיופים יוצאי אתיופיה מפלגת כחול לבן הליכוד גדי יברקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד