י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ביטוח סיעודי - לחסוך היום, לדאוג למחר

ביטוח בריאות סיעודי מבטיח לכם לחיות בכבוד גם בגיל הזהב ולא להיות נטל על בני המשפחה

ביטוח סיעודי - לחסוך היום, לדאוג למחר

ההוצאות הכרוכות בטיפול בחולה סיעודי עשויות להיות גבוהות מאוד. ההתקדמות הטכנולוגית ועימה גם התקדמות הרפואה - הביאה עימה עליה סטטיסטית בתוחלת החיים, מה שאומר במילים אחרות כי קיימת אפשרות שכל אחד מאיתנו עשוי או עלול למצוא את עצמו במצב של חולה סיעודי למשך שנים רבות. סכומי כסף גדולים מאוד נדרשים על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר במקום הטוב ביותר ולא ליפול חלילה כנטל כלכלי על המשפחה שעימה יהיה להם קשה מאוד להתמודד.

הרעיון שבבסיסו עומד ביטוח סיעודי הוא: לחסוך היום כדי לדאוג למחר. מצב סיעודי לא תמיד ניתן לצפות מראש ואין הוא קשור רק למקרה של זיקנה. מדובר בכל מקרה בהוצאות כספיות גבוהות מאד. בפוליסת ביטוח בריאות סיעודי ניתן לקבל בכל חודש וחודשו סכום כסף קבוע במקרה בו אדם אינו יכול לבצע בכוחות עצמו פעולות יומיומיות בסיסיות שיאפשרו לו לתפקד באופן שוטף ובכך מעניקה הפוליסה מענה לצרכים הכרוכים במצב סיעודי.

אם אדם ח"ו נקלע למצב בו הוא מוגדר מטופל סיעודי, חשוב שיובטח לו מענק כספי קבוע לכיסוי כל הטיפולים. בנוסף לכך, חשוב שיהיה לו את מגוון שירותים הנדרשים שתספק את כל צרכיו. בביטוח סיעודי בוחנים ביצוע פעולות עצמאיות הפשוטות ביותר: לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, להתקלח, לאכול ולשתות, עשיית צרכים וניידות. כאשר המבוטח אינו יכול לבצע פעולות אלה - הוא יהיה זכאי לפיצוי כספי חודשי כפי שקבוע בפוליסה. במידה והמצב הבריאותי של המבוטח יורד עקב מחלה או תאונה, המונעות ממנו לבצע בכוחות עצמו חלק מפעולות היומיום, נחשב מצבו כסיעודי.

חשוב לזכור כי תשלומים שיתקבלו מגורמים כגון הביטוח הלאומי לא יקוזזו מסכום הפיצוי החודשי וכן בתקופה בה תשלם חברת הביטוח את הפיצוי החודשי יחול שחרור מתשלום פרמיות הביטוח לחברת הביטוח. אל תוכנית ביטוח בריאות סיעודי ניתן להצטרף כמעט בכל גיל. מגיל 3 ועד גיל 85.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח בריאות וסיעוד כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח בריאות וסיעוד מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד