י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בר מצווה וספר תורה

שר התורה לבן הגר"א מויאל "תזכה לסיים את כל הש"ס"

הגאון רבי אברהם מויאל ראש מוסדות "אש החיים" נכנס אל גדולי ישראל לרגל בר המצווה לבנו וזכה לברכות חמות. 'בחדרי חרדים' עם סיקור ותיעוד מהביקורים בבני ברק 

שר התורה לבן הגר"א מויאל "תזכה לסיים את כל הש"ס"
הגר"א מויאל בבתי גדולי ישראל צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי אברהם מויאל הגיע אתמול (שלישי) לעיר בני ברק, להתברך עם בני משפחתו לקראת שמחת בר המצווה לבנו.

הגר"א מויאל ראש מוסדות "אש החיים" בארה"ב ובישראל מפורסם בקשריו הענפים ובקרוב עם ישראל לאביהם שבשמים, ונודע בהצלחתו הרבה בפעילתו הברוכה. לרגל בר המצווה לבנו מרדכי, הגיע הגר"א מניו יורק לביקור מיוחד בארץ ישראל, ע"מ לערוך את השמחה בארץ.

בנוסף, לרגל השמחה, נכתב ספר תורה מהודר שיוכנס בקרוב למקום תורה חשוב, והגר"א מויאל כיבד את גדולי ישראל לכתוב אות בספר התורה.

את סדרת הביקורים פתח הגר"א ברחוב רשב"ם, שם התקבל בחביבות רבה ע"י שר התורה הגר"ח קנייבסקי המכירו ואת פעולתיו הברוכות. הגר"ח בירך בחום את הגר"א מויאל ובני משפחתו, ובפרט את חתן הבר מצווה לו איחל כי "יזכה לסיים את כל הש"ס"! ולאחר מכן העניק לו את ספרו ארחות יושר. כמו כן כתב מרן הגר"ח אות בספר התורה המהודר.

משם המשיכו לרחוב ראב"ד לביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, רבו של הגר"א מויאל מימי לימודיו בישיבת פוניבז'. ראש הישיבה שמח לפגוש בתלמידו הוותיק, וקיבלו בקורת רוח רבה.

הגרי"ג שמע מהרב מויאל על פעילות הפצת התורה והקרוב, ובירכו שימשיך להעמיד תלמידים בישראל ויראה ברכה בעמלו. לאחר מכן כתב מרן הקדשה לחתן הבר מצווה על ספר שהעניק לו. ובהמשך כתב אות בספר התורה.

הביקור הבא היה בביתו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, אשר הרב מויאל מקורב אליו. הגר"ש התעניין אצל הרב מויאל על מעשיו ובירכו שימצא חן וחסד טוב בעיני אלוקים ואדם. מרן הגר"ש התכבד בכתיבת אות בס"ת והעניק מברכתו לכל בני המשפחה.

לאחר מכן המשיכו לביתו של גאב"ד זכרון מאיר הגאון רבי חיים מאיר הלוי וואזנר, שבירך את חתן הבר מצווה ואביו, ואף ביקש להביא "לחיים" בכדי לשתות לכבוד השמחה.

את סדרת הביקורים המרגשת חתם הגר"א מויאל בהשתתפות בחתונה שערך אמש רבי אשר שטיינמן נכדו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל אשר הרב מויאל היה מבאי ביתו, שם כובד בשתי ברכות בחופה.

הרב חיים קנייבסקי הרב שמעון בעדני הרב גרשון אדלשטיין הרב חיים מאיר הלוי וואזנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד