י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שנה חדשה - מנגינה ישנה

כיפת ברזל יירטה רקטות ששוגרו מרצועת עזה

מערכת כיפת ברזל יירטה שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר המועצה האזורית שער הנגב ושדות נגב • גנץ: "אנחנו נשים סוף לחגיגת הטילים"

כיפת ברזל יירטה רקטות ששוגרו מרצועת עזה
כיפת ברזל צילום: דוברות משרד הביטחון

לראשונה מאז תחילת שנת 2020, בשעה 15:23 הופעלה היום (רביעי) אזעקת צבע אדום בקיבוצים סעד, נחל עוז וכפר עזה, בעקבות שיגור רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל.

מערכת הגנה אווירית כיפת ברזל, יירטה שתי רקטות, שתיים נוספות התפוצצו בשטחים פתוחים וכוחות הביטחון עורכים סריקות על מנת לאתר אותם.

בהערכת המצב השנתית שהוצגה אתמול (שלישי), העריך אגף המודיעין בצה"ל (אמ"ן) כי ישנה ירידה בהיקף הטרור באיזור עזה, והרשות הפלסטינית תמשיך את המערכה המדינית נגד ישראל בהליכה על הסף מבלי להיגרר לעימות רציני.

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ בתגובה לירי הרקטות: "נתניהו נכשל בתפקידו לספק ביטחון לתושבי הדרום. אנחנו נשים סוף לחגיגת הטילים והמזומנים שהוא מעביר לחמאס. הגיע הזמן להכרעה".

על פי הדיווח בחדשות ביטחון שדה, השיגורים בוצעו על ידי הג'יהאד האיסלאמי ולא ע"י חמאס. על פי הדיווח, בימים האחרונים היו וויכוחים בין פעילי ג'יהאד לפעילי חמאס, חלק מהוויכוחים הגיעו עד כדי מצב של עימותים ונפגעים משני הצדדים.

הג'יהאד מנסה ורוצה עימות עם ישראל, "אתם תתפלאו לקרוא את מה שאני כותב עכשיו, אבל גם פעילי חמאס לא מוכנים בתוכם לכל הסדרה/רגיעה מול ישראל" נכתב. "הם מעוניינים אך ורק בנקמה. הנהגת חמאס בלבד מעוניינת ברגיעה ומנסה לעשות הרבה בשביל להגיע לכך".

כיפת ברזל שיגור רקטות רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד