י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כניסת אמזון לישראל טלטלה את השוק ופתחה הזדמנויות חדשות

הכניסה של אמזון לשוק הישראלי יוצרת ביקוש לסוחרים ישראלים, הן בשוק הבינלאומי והן בשוק הישראלי שמבצע רכישות של 1.2 מיליון שקל מידי יום • מומחים מציינים כי נקודת הכניסה היא קריטית ומהווה הזדמנות שלא תחזור על עצמה ביכולת להשתלב במסחר באמזון ולהרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש

כניסת אמזון לישראל טלטלה את השוק ופתחה הזדמנויות חדשות
חנות וירטואלית באמזון צילום: שאטרסטוק

החדשות המסעירות של עולם התעסוקה והקריירה בישראל מגיעות מארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, עם מתנה ענקית שהדוד מאמריקה מביא עימו, כזאת שתספיק להרבה מאוד אנשים שמחפשים להתפתח כלכלית. ב-21 באוגוסט 2019 הכריזה רשמית חברת אמזון, ענקית המסחר העולמית, על כניסה לישראל ופתיחת זירת מסחר מקומית בארצנו הקטנטונת. צעד משמעותי וחשוב עבור ציבור חדש של עובדים מקומיים שעומדים להתוודע בקרוב לתחום מרתק ורווחי במיוחד.

הזדמנות שלא תחזור, ההודעה מטלטלת את שוק הקמעונאות הישראלי ובתגובה צונחות מניות הקניונים

מומחים מגדירים את השקת אמזון ישראל כ"אירוע" שיוצר טייפון בעולם התעסוקה, מומנטום שמאפשר להשתלב בהצלחה קיימת, שעומדת להתפרץ עוד יותר. יגאל רז, מומחה ותיק למסחר באמזון, יוצר סדרת הסרטונים המלמדת על ההזדמנות של אמזון ישראל מסביר: "מדובר בהזדמנות היסטורית. אני נמצא שנים בתחום ויכול להעיד שהשטח רועש וגועש.
בכירי אמזון כבר החלו בפעילויות לאיתור סוחרים ישראלים לאייש את החנויות באמזון ישראל. הבשורה הטובה למי שעוד לא נמצא שם - עדיין יש אפשרות גם לאחרים להצטרף למקום שמציע גם את הגב החזק של אמזון הגדולה".
לחצו על הקישור כאן לסדרת סרטונים מיוחדת>>


מטה חברת אמזון בארה"ב • קרדיט: שאטרסטוק

בקרוב תשלוט גם בשוק הישראלי
אמזון, ענקית המסחר העולמית, משרתת קונים מ-180 מדינות. כעת היא בחרה להקים בישראל את בסיסה ה-11 בעולם. מדוע זכינו בכבוד הזה? המומחים מסבירים שבאמזון הבינו שקיים בסיס עסקי חזק ויציב בארץ. בכל יום מתבצעות רכישות של צרכנים מישראל באמזון בשווי 1.2 מיליון שקלים. לכן, במשרדי החברה העולמית החליטו להתקרב עוד יותר לקהל המקומי עם אתר נגיש בעברית, ועם צפי למחסנים לוגיסטיים שנמצאים קל"ב.

כשמדברים על הזדמנות היסטורית, ישנה נקודה שמחזקת יותר מכל את ההצהרה הזאת - בעוד שכאשר ענקיות כמו גוגל ופייסבוק נכנסו לישראל, רק יחידת עילית קטנה ומצומצמת של אנשים יכלה להתקבל אליהן, וגם זה לאחר הצגת קורות חיים מדוגמים מעוטרים בתארים ובניסיון, פלוס מיונים אינסופיים, כאן המצב שונה. בסדרת סרטונים חדשה על אמזון ישראל מסביר רז: "יש כאן הזדמנות לפרנסה נחשקת למגזרים רבים – לאימהות שרוצות לעבוד מהבית ולגדל את הילדים. לחרדים שרוצים להתפרנס בכבוד בלי לעבוד תחת בוס. בעצם לכל אחד שרוצה להגשים את החלום להרוויח בגדול בלי להשתעבד לעבודה של 9 שעות במשרד'.

מנצלים את ההזדמנות לוחצים כאן ולומדים איך להתחיל להרוויח>>>

 

אמזון אמזון ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד