י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הדרמה בימין

בנט מבהיר: "לא אשב עם בן גביר" ומגלגל האחריות לעבר נתניהו

בשעה זו נערכת פגישה קריטית בין יו"ר הימין השר החדש נפתלי ליו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ, בעיצומה של הפגישה כותב בנט פוסט בו הוא מבהיר כי בשום מצב לא יישב באותה מפלגה יחד עם איתמר בן גביר ואת האחריות לאיחוד הוא מגלגל לפתחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו

בנט מבהיר: "לא אשב עם בן גביר" ומגלגל האחריות לעבר נתניהו
פרץ ובנט בימים יפים יותר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשעה שהוא יושב לשיחה עם יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ, כדי לדון באפשרות כי הם יתמודדו ברשימה אחת - ללא איתמר בן גביר, השר נפתלי בנט, יו"ר הימין החדש יוצא במתקפה כנגד איתמר בן דיבר ומעביר את האחריות לידיו של ראש הממשלה.

בפוסט שהוא פרסם בפיסבוק כתב השר בנט: "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע" כשכוונתו היא לאיתמר בן גביר. בנט מדגיש כי "זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית".

בנט תוקף את עוצמה יהודית למרות שהוצע להם להתמודד יחד בבחירות הקדומות ואומר, כי "ישנם אנשים שאוחזים קו אידאולוגי הפוך משלנו.
במקום לבנות, שוברים. במקום לתקן, מתפרעים. זו תפיסה של בוז עמוק למדינת ישראל ולמוסדותיה".

בנט מוסיף ותוקף את עוצמה יהודית וכותב, כי "זלזול במפקדי צה"ל ובאנשי כוחות הביטחון. לתפיסתם, אלימות זה בסדר. להעביר סדנאות לפורעי חוק כיצד להתל בחוקרים זו ברכה. זה איום ונורא".

בהתייחסו למצב הפוליטי הסבוך בו יתמודדו שתי מפלגות מימין לליכוד אומר בנט, כי "אכן, יש פלונטר פוליטי. אך יש לכך פתרון פשוט ומיידי: שראש הממשלה יזמן אליו את ידידי הרב רפי פרץ, יסייע לו להצטרף אלינו, ושיקרא לבן גביר להסיר את התמודדותו לכנסת".

"זה בידי ראש הממשלה, ורק בידיו" מבהיר בנט וטוען כי "הקריאה של הליכוד כלפיי להכניס לרשימה בהנהגתי את בן גביר אינה ראויה. אמשיך להילחם על ערכיי".

מקורבי בנט מוסרים, כי "הפגישה בין השרים פרץ ובנט ממשיכה להתקיים בשעה זו ברוח טובה. השניים מנסים להגיע להסכמות. בנט מעוניין באיחוד עם הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ כדי לחבר את הימין האידאולוגי".

"כפי שהבהיר" הם מדגישים, בנט "לא יישב עם איתמר בן גביר".

נפתלי בנט הרב רפי פרץ איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד