ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עדכון יזום

פרצות אבטחת חמורות בווינדוס 10: כך תתגברו עליהן

ה-NSA, הסוכנות האמריקאית לביטחון לאומי, הודיעה לחברת מייקורוסופט על פרצת אבטחה חמורה במערכת ההפעלה ווינדוס 10 המיוצרות על ידה • כך תעדכנו את התוכנה ותתגברו על הפרצה

פרצות אבטחת חמורות בווינדוס 10: כך תתגברו עליהן
windows 10 צילום: pixabay

ה-NSA, הסוכנות האמריקאית לביטחון לאומי, הודיעה לחברת מייקורוסופט על פרצת אבטחה חמורה במערכת ההפעלה ווינדוס 10 המיוצרות על ידה.

בעקבות כך, מערך הסייבר הלאומי הודיע, כי"המערך קורא לציבור הרחב ולארגונים לעדכן בהזדמנות הראשונה את עדכון האבטחה ששחררה החברה הערב. מיקרוסופט משחררת מדי חודש עדכוני אבטחה, אך פירצת האבטחה שהעדכון שלה פורסם היום, נחשבת חמורה במיוחד בשל היקפה החריג. הפירצה נוגעת למערכות ההפעלה: Windows 10, Server 2016,  2019, Server core - הנפוצות מאוד ומותקנות על עשרות מיליוני מחשבים בעולם".

הם הוסיפו, כי "מערך הסייבר הלאומי קורא לציבור ולארגונים לוודא שמערכות ההפעלה שלהם מעודכנות עם העדכון האחרון. למשתמשים פרטיים, מומלץ לבצע עדכון יזום ("Update Now") של מערכת ההפעלה באמצעות הכלים המובנים בה".

פרצות אבטחה החמורות, מחייבות כל אחת מהן בעדכון מיידי. את העידכון יש לעשות באופן ידני באופן הבא:

הקישו על כפתור ה-"התחל" > בתפריט ה-"התחל" שייפתח הקישו על "הגדרות" (גלגל השיניים הלבן הצמוד לדופן המסך) > בחלון החדש שייפתחו, חלון ההגדרות, בחרו באפשרות "עדכון ואבטחה" (Update & Security) > בחלון הבא שייפתחו, לחצו על הכפתור שבראש המסך "בדוק עדכונים".

 

windows 10 ווינדוס פרצת אבטחה מערך הסייבר עדכון גרסה עדכון תוכנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד