י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ניצחון על הנאצים

רבבת משתתפים כבשו את אצטדיון בוומבלי ארנה בלונדון

רגשות ושמחה במעמד נורא הוד של סיום הש"ס המרכזי באנגליה בהשתתפות רבבות עמך ישראל בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל. המעמד נערך על ידי תנועת 'אגודת ישראל' בלונדון. רשמי המעמד נחקקו בלב המשתתפים.  מקהלת "נרננה" והבעל מנגן ר' ישראל אדלר ואביו החזן ר' חיים אדלר לצד המאסטרו יואלי דיקמן ותזמורתו הנעימו את המעמד ביצירות מיוחדות. צפו בגלריה מסכמת

רבבת משתתפים כבשו את אצטדיון בוומבלי ארנה בלונדון
סיום הש"ס של אגודת ישראל באנגליה צילום: דודי בראון

כרבבת משתתפים מכל רחבי אנגליה התורתית התקבצו ובאו למעמד היסטורי ומרגש של סיום הש"ס המרכזי במחזור הי"ג במסגרת הדף היומי ופתיחת המחזור הי"ד, בראשות מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל, אדמו"רים רבנים וראשי ישיבות, שהאצילו מהודם על רבבות אלפי ישראל שגדשו בהמוניהם את האולם הגדול באצטדיון בוומבלי ארנה  - לונדון.

במהלך כל המעמד הורגשה בחלל תחושה עילאית של שמחה עצומה לגמרה של תורה, כאשר החוגגים נוכחים לראות בשרשרת הדורות של אב ובנו ונכדו החוברים כאחד בשרשרת הדורות של מסיימי הש"ס.

ההתרגשות נסקה מרגע לרגע והגיעה לשיא כאשר אחד המשתתפים, שעבר על בשרו את מוראות השואה האיומה, סיפר למשתתפים שהוא נמצא פה יחד עם משפחתו וכולם יחד מסיימים ארבעה פעמים את הש"ס, אין לנו ניצחון גדול מזה על הנאצים ימ"ש.

הצלם דודי בראון מגיש גלריה מסכמת. על ההפקה: ברוך אברהם שטרן Baz הפקות.

סיום הש"ס אנגליה מקהלת נרננה החזן חיים אדלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד