י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התרגיל המסריח

סגן ראש השב"כ לשעבר נטש בזעם: "גנץ דיקטטור ובריון"

סגן ראש השב"כ לשעבר יצחק אלון, שמוקם במקום ה-39 ברשימת 'כחול לבן', החליט לנטוש בזעם את שורות המפלגה. לדבריו, "בני גנץ דיקטטור ובריון"

סגן ראש השב"כ לשעבר נטש בזעם: "גנץ דיקטטור ובריון"
גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן ראש השב"כ לשעבר יצחק אלון, שמוקם במקום ה-39 ברשימת 'כחול לבן', החליט לנטוש בזעם את שורות המפלגה. לדבריו, "בני גנץ דיקטטור ובריון".

"אתמול התקשר אלי הוד בצר ראש מטה כחול-לבן", סיפר אילן, "וביקש פגישה דחופה, בה הציג לי אולטימטום כפי שמקובל בארגון דקטטורי, שבני גנץ החליט שאני מתבקש לעבור למקום 45 ממקום 39 – ואם זה לא מקובל עלי, אז אני מתבקש לעזוב את רשימת כחול לבן.
נאמר לי שבמקומי בני גנץ רוצה להציב אישה. כל בקשתי לקבל הסבר מעבר לכך לא נענו”.

לדבריו, "מדובר בוורסיה חדשה של ‘התרגיל המסריח’ להודיע לי ברגע אחרון, כרעם ביום בהיר, החלטה דיקטטורית וביריונית של מנהיג הכל יכול של רשימת כחול לבן.

אני לא מכיר שום סיבה גלויה או סמויה לעין למהלך כה שפל ובוגדני! הבריונות והדורסנות וחוסר ההגינות מתבטאות גם באי מתן הסבר לצעד המפתיע והפתאומי יום לפני סגירת הרשימה, למרות בקשתי”.

אילן סיים את דבריו ואמר, כי “לצערי, בלב כבד החלטתי לעזוב את הרשימה, כי אין ברצוני להיות חבר ברשימה שחוסר הגינות, חוסר יושרה, ביריונות ודיקטטורה הם הערכים של מנהיג הרשימה וסביבתו הקרובה.

בני גנץ חייב להסתכל על עצמו ולבחון היטב את ערכיו, לפני שמטיף מוסר לאחרים. אל דאגה, אני לא עורק לליכוד, כי גם שם ההנהגה רקובה ומושחתת”.

בני גנץ שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד