י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המחאות בלבנון מתחממות: דיווחים על עשרות פצועים

המחאות בלבנון מתחממות: דיווח על פצועים בקרב המפגינים וכוחות הביטחון בביירות, עקב עימותים בין הצדדים במהלך הפגנה שהתקיימה אתמול בבירה

המחאות בלבנון מתחממות: דיווחים על עשרות פצועים
תיעוד מהשטח צילום: רשתות ערביות

המחאות בלבנון מתחממות: ערוץ אלמיאדין מדווח על פצועים בקרב המפגינים וכוחות הביטחון בביירות, עקב עימותים בין הצדדים במהלך הפגנה שהתקיימה אתמול בבירה. בלבנון דווח על יידוי אבנים של מפגינים לעבר כמה סניפי בנקים במדינה. ערוץ אלג'דיד הלבנוני דיווח כי כמה רימוני גז שירו כוחות הביטחון במהלך עימותים בבירה נפלו בשטח השגרירות הרוסית בעיר.

‏סוכנות הידיעות הלבנונית מדווחת הבוקר כי מפגינים חוסמים דרכים בכמה מוקדים במדינה. 35 בני אדם נפצעו אמש במערב ביירות, כך על פי דיווח של הצלב האדום. העיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד" מסר כי כוחות הביטחון הכו מפגינים שניסו לחסום את אחת הדרכים במערב הבירה כך מדווח עידו קורן בכאן 11.

‏רועי קייס מדווח בשעה האחרונה, כי "ישנם פצועים בעימותים בין כוחות הביטחון למפגינים שמחו על מעצר של עשרות במחאות מול אחד הבנקים יום קודם לכן. במקביל דיווחים גוברים על התקדמות במגעים להקמת ממשלתו של חסאן דיאב, לא שזה מעודד מישהו שם".

יצוין כי אתמול משרד הפנים במדינה דיווח כי 47 מאנשי כוחות הביטחון נפצעו במהלך עימותים עם מפגינים מול מטה הבנק הלבנוני בביירות. עוד נמסר ממשרד הפנים כי 59 מפגינים נעצרו ע''י כוהב''ט במהלך העימותים.

הפגנה בלבנון מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד