י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

ליברמן מסלף: "נתניהו סיכם עם ליצמן להגדיל את תקציב הישיבות"

בראיון שהעניק הבוקר יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן, הוא התייחס לפרסום ב'בחדרי חרדים' אודות פגישתם של השר יעקב ליצמן וראש הממשלה נתניהו במעון בבלפור, שם דנו בסוגיית הקיצוץ הדרמטי הצפוי בקרוב בעולם הישיבות • כהרגלו, ליברמן סילף העובדות • צפו

ליברמן מסלף: "נתניהו סיכם עם ליצמן להגדיל את תקציב הישיבות"
אביגדור ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בבוקר שאחרי הפרסום ב'בחדרי חרדים' על כך שביהדות התורה יוצאים לקרב נגד הקיצוץ הצפוי בתקציב הישיבות, ולאחר שיו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן נועד אמש (רביעי) לפגישת חירום עם ראש הממשלה נתניהו במעונו בבלפור - יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן תוקף ומסלף את העבודות.

בראיון שהעניק הבוקר (חמישי) לאולפן 'Ynet', התייחס חבר הכנסת ליברמן לפרסום ב'בחדרי חרדים' על כך שבאגודת ישראל מבקשים להביא פתרון לפני הקיצוץ הדרמטי בתקציב הישיבות שיכנס לתוקפו החל מסוף החודש הנוכחי ולשם כך נועד אמש השר הטרי יעקב ליצמן עם ראש הממשלה בבלפור.

"קראתי הבוקר באתר אינטרנט חשוב מאוד, בחדרי חרדים מה אני קורא שם" אמר ליברמן בראיון, "שאתמול ראש הממשלה הספיק לשבת גם עם ליצמן וסיכמו על הגדלת תקציב הישיבות". דבריו של ליברמן אינם נכונים, שאמש בפגישה בבלפור, דנו השר ליצמן וראש הממשלה נתניהו בסוגיה, אך לא הביאו לפתרונה.

ליברמן תקף ואמר, כי נתניהו וליצמן "לא דנו בסל התרופות ולא כלום מה שמעניין את נתניהו זה חסינות, הוא מקים קואליציה והוא מוכן לשלם לליצמן ולכפייה דתית והכל".

בהתייחסו לחיברון הפוליטי שנערך אמש בין סיעות הציונות הדתית אמר חבר הכנסת ליברמן, כי "הערכה שלי שמפלגת ימינה לא תעבור את אחוז החסימה. אני זוכר את הדרמה סביב הימין החדש ואז כל הסקרים נתנו דו סיפרתי, יומיים לפני הבחירות נתנו ששה מנדטים וביום בחירות לא עברו את אחוז החסימה. אני רוצה לראות ציבור ליברלי שיצביע לסמוטריץ' או לפרץ" אמר ליברמן.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד