י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר הטלטלה

נתניהו לבן גביר: "תהיה סתיו שפיר - תפרוש"

לאחר הסערה בסיעות הימין כאשר האיחוד הותיר את איתמר בן גביר בחוץ, ראש הממשלה תוקף את השר בנט על התעקשותו שהעמידה לדבריו את שלטון הימין בסכנה, והוא קורא לבן גביר לפרוש מהמירוץ • עוצמה יהודית: "תן לעם להחליט" 

נתניהו לבן גביר: "תהיה סתיו שפיר - תפרוש"
בנימין נתניהו צילום: אהרן קרון, פלאש 90

לאחר הטלטלה בימין, ראש הממשלה נתניהו שנמצא בקרב הישרדות עם גוש הימין, תוקף את יו"ר ימינה השר נפתלי בנט על כך שהעמיד בסכנה את גוש הימין וקורא לאיתמר בן גביר לפרוש מהמירוץ למען המשך שלטון הימין.

בסביבת ראש הממשלה אמרו היום (חמישי) לאחר הרכבת הרשימות, כי "הוטו של נפתלי בנט על בן גביר העמיד בסכנה את כל שלטון הימין". מנגד "ראש הממשלה משבח את המנהיגות שגילה השר הרב רפי פרץ שעל אף המחיר האישי הכבד פעל ומזער את הנזק של בנט לגוש הימין והציל קולות לגוש".

"עכשיו" מוסיפים בסביבת ראש הממשלה, כי הוא "מצפה מבן גביר, עם כל הקושי שבדבר, שיפרוש מהמירוץ כדי להבטיח את שלטון הימין. כפי שסתיו שפיר פרשה על מנת להבטיח את ניצחון השמאל ועקירת ישובים, כך בן גביר צריך לפרוש ולהבטיח את ניצחון הימין ומניעת עקירת ישובים".

בתגובה לדברי נתניהו נמסר מעוצמה יהודית: "גם ראש הממשלה יודע שרק עוצמה יהודית לא תבגוד בגוש הימין ותיכנס לממשלת גנץ. בנט רצה לשבת עם גנץ, סמוטריץ' תמך בממשלת אחדות, וגם נתניהו עצמו חתר לכינון ממשלה עם לפיד, גנץ ומפלגת העבודה.

בפעם הקודמת ראש הממשלה הלך על הראש של עוצמה יהודית, ומנע הקמת ממשלת ימין. אם ראש הממשלה חפץ בהקמת ממשלת ימין, אנו קוראים לו לגלות אחריות, לתת לעם להחליט, ולא לנסות לפגוע בעוצמה יהודית".

עוד נמסר: "אם ראש הממשלה היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה - שלא יטיף לבן גביר לעשות מה שאינו עושה בעצמו, ובצדק".

איתמר בן גביר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד