י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חשד להונאת נדל"ן

בני ברק: זייף מסמכים ומכר קרקע במיליון ₪

אדם שרכש קרקע בבני ברק לפני כחצי שנה, הגיש תלונה למשטרה נגד תושב קרית אונו בן 72 שלטענתו מכר לו נכס שאינו שלו. המשטרה עצרה את החשוד ובית המשפט שחררו בתנאים מגבילים

בני ברק: זייף מסמכים ומכר קרקע במיליון ₪
העיר בני ברק ממעוף הציפור צילום: גילי יערי/פלאש 90

תושב קרית אונו בן 72 נעצר השבוע על ידי חוקרי ההונאה של משטרת תל אביב, זאת בחשד להונאה במכירת קרקע ברחוב יוחנן הסנדלר בכניסה לבני ברק.

מדובר בתלונה שהוגשה למשטרה לפני כחצי שנה, על ידי אדם שרכש קרקע בבני ברק, במטרה להרוס את המבנה הקיים ולבנות עליו בעתיד יחידות דיור.

במסגרת העסקה, כך מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', הרוכש, תושב בני ברק, שילם למוכר סכום של מיליון שקלים, וכשעל פי הסיכום ביניהם, לאחר שתושלם הבנייה, יעביר לידי המוכר מספר דירות, ובכך ישלים את התמורה עבור הקרקע.

אלא שבשלב מסוים לאחר התשלום של הכסף, עלה בו החשד כי המוכר הוא לא באמת בעל הנכס והוא מיהר להגיש תלונה במשטרה. חוקרי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב פתחו בחקירה, בה עלה חשד כי המוכר הצליח לרשום בטאבו את הקרקע על שמו, באמצעות תיעוד מזויף.

החשוד נעצר בתחילת השבוע ונחקר, אולם הוא בחר לשמור על זכות השתיקה בשאלות המהותיות. בית המשפט החליט לשחררו בתנאים מגבילים, הכוללים מעצר בית למשך שבוע, הפקדה של 15,000 ש"ח, ערבות עצמית וצד ג'.

טאבו מכירת קרקע מפלג הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד