ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

במעמד מרשים חתמה מאוחדת על היתר עיסקא המהודר ביותר בביה"ד לענייני ריבית שבראשות הגר"פ וינד

 כל לקוח שיצטרף למאוחדת יוכל לבקש לחתום על היתר עיסקא • הגאון הר"פ וינד" מאוחדת חותמת על הנוסח המהודר ביותר עם חידושים שלא היו לפניה באף הסכם" • יו״ר הדירקטוריון אייל גבאי: "בתור הקופה שהיא בית למאות אלפי לקוחות  מהמגזר החרדי אנו פועלים כל העת להתאים את השירות למגזר ולכל לקוח"  • מנכ"לית מאוחדת גב' ס' רגב רוזנברג: "אני בטוחה שזה יביא עוד ברכה למאוחדת שהיא הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי"

במעמד מרשים חתמה מאוחדת על היתר עיסקא המהודר ביותר בביה"ד לענייני ריבית שבראשות הגר"פ וינד
מעמד החתימה צילום: יח"צ

מאוחדת ממשיכה להתאים עצמה לציבור לקוחותיה וחתמה במעמד מיוחד על היתר עיסקא כדת וכהלכה ולמהדרין מן המהדרין

במעמד המיוחד השתתפו ראש בית ההוראה לענייני ריבית הגאון הרב פנחס וינד שליט"א , מנהל מחלקת העסקים בבית ההוראה הרה״ג יעקב יצחק אורי שליט"א , יו"ר מאוחדת מר  אייל גבאי, המנכ"לית גב' ס' רגב רוזנברג, היועץ המשפטי של מאוחדת עו״ד תמיר מוריץ, עו"ד דוד וינגוט מהמח' המשפטית של הקופה ,מנהל השיווק הארצי מאיר בן חיים, מנהל המגזר החרדי הרב משה ברים, סגן מנהל מחוז מרכז הרב משה כהן, מנהלי מגזר החרדי במחוזות הרב ברוך ברוין, הרב חנוך דנציגר, הרב יהודה לוי מנהל שיווק מחוז ירושלים, מנהלי קשרי לקוחות הרב דוד שוורץ, הרב שמשון פרג, הרב שמואל אזימוב

מעמד החתימה במאוחדת • קרדיט: יח"צ

את המעמד הנחה ופתח בדברי ברכה מנהל המגזר החרדי הרב משה ברים, שהרחיב על חשיבות היתר העיסקא וחיזוק נושא הריבית לטובת ציבור היראים לדבר ד' , וציטט את הפס'  "כספו לא נתן בנשך... עושה אלה לא ימות לעולם" ההקפדה היתרה על נושא הריבית זה  שמירה לקופת חולים מאוחדת.

הרב ברים ציין כי בכל מרפאות מאוחדת יתלו את היתר העיסקא וכל מי שיהיה מעוניין יוכל לקבל את הנוסח ולחתום באופן אישי.

הגאון הרב פנחס וינד בירך את מאוחדת על חתימת היתר העיסקא ואמר כי ״בשנים האחרונות, יש מודעות גדולה לנושא היתר עיסקא בקרב הציבור הרחב שמבקש ודורש את זה. אנחנו חתומים עם מדינת ישראל ועם משרד האוצר על היתר עיסקא, כיום בכל מוסדות השלטון רואים בזה אבן דרך. אנחנו שמחים על כך שלקוחות מאוחדת ייהנו מהסכם עם כל ההידורים המחמירים ביותר והדגיש שמאוחדת עשתה מאמץ מיוחד ללכת על הנוסח המחמיר והמבודר ביותר   – מה שאין בכל גוף

נדאג שבכל מרפאה של מאוחדת יופיע ההיתר עיסקא ויהיה תלוי במרפאות ובסניפים. כל מבוטח חדש שיצטרף למאוחדת יוכל לחתום על היתר עיסקא, כאשר כל פקיד בקופה יוכל לשלוף את המסמך המעודכן ולהחתים על היתר העיסקא.

יו״ר דירקטוריון מאוחדת אייל גבאי נשא דברים במעמד ואמר: "אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו בכל זמן ומצב. בתור הקופה שהיא בית ומעניקה לכולם את הלב והנשמה, אנו פועלים כל העת לשפר את השירות בכל המישורים".המקצועי והערכי שיהיה מותאם ביותר לכל ציבור ובתוכם לציבור החרדי אשר מאות אלפים מהציבור נמנה בין לקוחות מאוחדת. 

מנכ"לית מאוחדת גב' ס' רגב רוזנברג בירכה על המהלך ואמרה כי הוא רואה בכך מהלך חשוב. "אני  בטוחה שזה יביא עוד ברכה למאוחדת שהיא הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי. אנחנו נמשיך לתת ללקוחותינו את השירות הטוב והמקצועי ביותר". 

הרב משה כהן סגן מנהל מחוז מרכז בדברי סיום : "מאוחדת היא הקופה הגדולה בציבור החרדי לא בסיסמאות אלא במספרים. לא בכדי בחר הציבור החרדי במאוחדת. עמלנו ואנו עמלים על שיתופי פעולה תמידיים עם כל הגורמים הרלבנטיים כדי לתת את המיטב. חתימת היתר העיסקא הינה בשורה גדולה מאוד ומביא לידי ביטוי את הקשר העמוק עם הלקוחות".

מאוחדת היתר עיסקא הגרפ וינד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד