י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשעה טובה

מזל טוב: הרבנית ימימה מזרחי חובקת נכדה חדשה

הרבנית הפופולרית ימימה מזרחי שאלפים מאזינים להרצאותיה, חבקה נכדה חדשה בשעה טובה במרכז הרפואי שערי צדק • "הודיה גדולה לכל הצוותים שהעניקו לבתי חוויית לידה טובה"

מזל טוב: הרבנית ימימה מזרחי חובקת נכדה חדשה
אילוסטרציה צילום: חן ליאופולד/ פלאש 90

מזל טוב: הרבנית ימימה מזרחי חבקה נכדה חדשה ובכך הפכה לסבתא לארבעה נכדים. 

"פתחו לי שערי צדק, אבוא בם אודה-יה" אמרה הרבנית ימימה מזרחי לאחר הלידה. "רק הודיה גדולה לכל הצוותים שהעניקו לבתי חוויית לידה טובה".

הרבנית הוסיפה כי שבאים ללדת, "מבינים שמלבד הפתיחה צריך גם שהצוות יפתח את הלב, זה משנה את כל החוויה ואנו אסירי תודה, מאחלת לכן המיילדות שפע ברכות וליולדות, לידה בידיים מלאות ושמחה גדולה".

המיילדות של המרכז הרפואי שערי צדק בדרך כלל זוכות לשבחים רבים הודות למקצועיותן וניסיונן ובשל היחס החם שמעניקות לכל יולדת.

הפעם זכו המיילדות גם לברכה מיוחדת מהסבתא הגאה, הרבנית הפופולרית ימימה מזרחי שחובקת נכדה חדשה שנולדה לפני יומיים במרכז הרפואי.

במרכז הרפואי שערי צדק מסרו כי הנכדה נולדה במשקל 3.095 לבתה השנייה שירה וכעת הרבנית, כבר סבתא לארבעה נכדים מתוקים.

שק השינה החדש. צילום: שערי צדק

במרכז הרפואי שערי צדק החלו השבוע בנוהל חדש להגברת בטיחות השינה בתינוקיות ולמניעת סיכון למוות בעריסה: כל התינוקות הנולדים בשערי צדק יולבשו בשקי שינה חדשים וייעודים המסייעים לשינה בטוחה יותר ולמניעת סיכון למוות בעריסה.

שקי השינה יוצרו בהתאם להמלצות ארגון רופאי הילדים העולמי, המיושמות כבר מ-2016 בארה"ב וקובעות, כי מומלץ להלביש את התינוקות בשקי שינה במקום להשתמש בשמיכות.

ד"ר ענת שץ, מייסדת מרפאת נשימה ושינה בילדים בשערי צדק, המכהנת כיו"ר עמותת עתיד למניעת מוות פתאומי בתינוקות ויו"ר הוועדה לקידום בריאות בארגון העולמי למניעת מוות פתאומי בתינוקות (ISPD) , מסבירה: "מחקרים רבים קובעים כי שימוש בשמיכות הנוטות להשתחרר ולכסות את פני התינוק, או שהן עבות וגורמות לחימום יתר - מגבירים סיכון למוות בעריסה. לעומת זאת, מחקרים גילו כי השימוש בשקי שינה מפחית את הסיכון למוות בעריסה ב-65% וכן, שימוש בשקי שינה במקום שמיכות שומר על טמפרטורת גוף קבועה.

שקי השינה החדשים של שערי צדק עשויים מכותנה בצפיפות אריג המתאימה לטמפרטורת החדר המומלצת בארץ ( 22-23 מעלות) כדי למנוע חימום יתר. שקי השינה חסרי שרוולים על מנת לאפשר חופשיות לזרועות ומפתח הצוואר לא רחב מידי על מנת שלא יכסה את הפנים-שקי השינה צריכים להתאים לגיל ולמשקל התינוק. השימוש בשקי השינה החדשים יביא להפחתה משמעותית בגורמי הסיכון למוות בעריסה, ויאפשר לתינוקות שינה בטוחה ורגועה יותר וגם להוריהם".

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין "שמירה על בטיחותם של תינוקות שאך נולדו חשובה ביותר ואנו גאים ששערי צדק, מרכז הילודה הגדול בארץ עם למעלה מ-22,000 לידות בשנה מוביל את המהלך החשוב כל כך לבטיחות ילדינו".

בית חולים שערי צדק הרבנית ימימה מזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד