י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת ביקורם בשבוע הבא

אייכלר: כנס המנהיגים נגד האנטישמיות נחוץ גם בארץ

משבח את נתניהו: "הוא האיש שנחשב היום למנהיג היחיד בעולם שמחזיק בקשרים טובים ושמירת סודות בינלאומיים, גם עם נשיא ארה"ב טראמפ וגם עם נשיא רוסיה וולדימיר פוטין" • תוקף את ליברמן: "המלחמה האדירה שלהם, בגיבוי התקשורת ברובה והמערכת המשפטית, נועדה להרוס את כל מה שהקואליציה של הימין והחרדים בנו במשך עשר שנים ויותר"

אייכלר: כנס המנהיגים נגד האנטישמיות נחוץ גם בארץ

ח"כ ישראל אייכלר פרסם הבוקר מאמר חריף בביטאון חסידות בעלזא המחנה החרדי בו הוא מגולל בהרחבה את הרקע לביקורם של מנהיגי העולם בישראל בשבוע הבא:

"בשבוע הקרוב עתידים תושבי ירושלים לסבול מעומסים בכבישי העיר. זאת בגלל הגעת משלחות רמות דרג. בין ראשי המדינות הבכירים שיגיעו לירושלים – נשיא רוסיה ולאדימיר פוטין, שליט רוסיה וסוריה גם יחד. סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס, נשיא צרפת מקרון, נשיא גרמניה שטיינמאייר, הנסיך הבריטי צ'רלס יורש העצר של מלכת בריטניה ועוד. כולם באים לציין את יום שחרור מחנה אושוויץ למספרם של אומות העולם ולהכריז מאבק נגד האנטישמיות בימינו".

ח"כ אייכלר משבח את ראש הממשלה נתניהו שעומד מאחורי שטף הביקורים: "מעולם לא ביקרו כאן כל כך הרבה נשיאים וראשי מדינות בפרק זמן אחד בארץ ישראל. זו בשורה טובה לאזרחי מדינת ישראל, בימים שבהם העולם הערבי מבקש למחות את הישוב היהודי בארץ ישראל. זה גם בשורה ליהדות העולם, בשעה שהאנטישמיות מרימה ראש נגדם. אין ספק שמי שחתום על ההצלחה המדינית, בסייעתא דשמיא בלתי רגילה, הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא האיש שנחשב היום למנהיג היחיד בעולם שמחזיק בקשרים טובים ושמירת סודות בינלאומיים, גם עם נשיא ארה"ב טראמפ וגם עם נשיא רוסיה וולדימיר פוטין. עוד ועוד מדינות מוצאות עצמן כשהן לוטשות עיניים לשירותיה הטכנולוגיים, המודיעניים, החקלאיים והביטחוניים הממוחשבים של ישראל".

כאן הוא מסביר מדוע התקשורת לא מפרגנת לנתניהו על ההצלחה המרשימה: "התקשורת לעגה לנתניהו במשך שנים כמי שגרם "לבידוד מדיני" של ישראל, עקב התעקשותו ביחס לתהליך המדיני השמאלני של המימשל הדמוקרטי באמריקה. התעמולה הרפורמית ליברלית, המשחדת את התקשורת הישראלית החדירה לציבור שנתניהו הוא אסון ליחסי החוץ של מדינת ישראל. אבל העובדות בשטח טפחו על פניהם. מתברר שהמתבוללים בעם, חיים במזרח ולבם בסוף מערב. הם מייחלים למחיר הקוטג' בגרמניה ומתרפסים לתרבות ה"נאורה" בצרפת המתאסלמת. נתניהו התעקש להעביר את מתווה הגז, על אפם וחמתם של אנשי "דת הסביבה וסוגדי האקלים והטבע". כך יכולה מדינה להיות בסיס אנרגיה עבור עצמה ועבור מדינות נוספות. את פירות המתווה קוצרת מדינת ישראל ממש בימים אלו".

אייכלר מתייחס לפוליטיקה המקומית ומאשים את ליברמן ולפיד בחורבן מדינת ישראל: "גם ליברמן ויאיר לפיד וכל גרורות הליברליזם האנטי יהודי, מבינים את גודל ההצלחה של נתניהו בזירה הבינלאומית. בכל זאת, כל זה איננו שווה להם. המלחמה האדירה שלהם, בגיבוי התקשורת ברובה והמערכת המשפטית, נועדה להרוס את כל מה שהקואליציה של הימין והחרדים בנו במשך עשר שנים ויותר. השאלה הגדולה היא מדוע. הרי ההצלחה הבינלאומית משרתת כל אזרח בארץ וכל יהודי בעולם החרד מפני האנטישמיות הגוברת? התשובה נמצאת ב"שאלה היהודית" של "פן ירבה" הציבור החרדי.

"מאז ימי מנחם בגין ולאחר שלושים שנות רדיפה חילונית נגד היהדות הדתית והחרדית, נוצרה קואליציה של לית ברירה, בין הליכוד לבין המפלגות החרדיות. למרות שנתניהו שייך למחנה החילוני, הקשר שלו עם המחנה החרדי, פוסל אותו מלבא בקהל הציונים הליברלים. אויבי האמונה היהודית אינם יכולים להכיל את הקשר הזה, שמונע שלילת פת לחמם של תינוקות של בית רבן. הקואליציה הזאת מצילה את עולם התורה מגזירת הגיוס של בני הישיבות לצבא החילוני על ידי מלכות הרשעה של הבג"צ. הבחירה בין המשך הצלחת המצב המדיני והפוליטי, ובין הצורך לפרק את השלטון הימני החרדי, ברורה. וכבר אמר המן: "וכל זה איננו שוה לי בכל עת אשר אני רואה את מרדכי היהודי יושב בשער המלך". הדרך להכחדת היהדות החרדית, עוברת דרך הקמת "ממשלה בלי חרדים". "הכה בחרדים, גם עם מדינת ישראל תיפגע עד חרמה".

אייכלר מסיים בחריפות: "למזלם של הציונים אסור לנו להוציא דיבת הארץ רעה לפני ראשי מדינות העולם, ולא נוכל לבקש תמיכה נגד האנטישמיות בארץ, שהיא לא פחות מסוכנת מהאנטישמיות בעולם".

ישראל אייכלר בנימין נתניהו איבגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד