ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נתיב הברחה מתוחכם

אסיר זייף מצב רפואי בשביל להבריח פלאפונים

סוהרי בית מעצר שקמה בודקים חשד שאסיר ביטחוני בעל רקע רפואי זייף צורך ביציאה לבית חולים כדי להבריח פלאפונים בנתיב הברחה מתוחכם לבית המעצר

אסיר זייף מצב רפואי בשביל להבריח פלאפונים
החבילות שנתפסו צילום: דוברות שב"ס

היום, חמישי 16.1.20 בשעות הבוקר, התלונן אסיר בטחוני בעל רקע רפואי מבית המעצר ׳שקמה׳ כי איננו מרגיש טוב בשל הבעיות הרפואיות שמהן הוא סובל. בתום בדיקה במרפאת בית המעצר הוחלט לפנותו לבדיקה מקיפה בבית החולים.

מספר שעות לאחר מכן התקבל דיווח מקב"ט ביה"ח ׳ברזילי׳ על תפיסה של 2 חבילות חשודות בתא שירותים באחד ממכוני ההדמיה שבבית החולים.

קצין המבצעים של בית המעצר ׳שקמה׳ חבר לקצין הביטחון של בית החולים והשוטר הקהילתי המוצב במקום לבירור תכולת החבילות. נמצאו בהן 2 מכשירי טלפון נייד תקניים, 13 לוחות פלאפון, 17 כרטיסי סים ו-5 ראשים של מטען לפלאפון.

החבילות שנתפסו

בדיקת צילומי האבטחה הובילה אותם לאזרח שנראה שותל את האמצעים במקום. אותו אזרח, תושב מזרח ירושלים, נתפס ע"י המשטרה וצוות האבטחה של בית החולים, עוכב והובא להמשך חקירה במשטרת אשקלון.

מדוברות שב"ס נמסר, כי "תפיסת האמצעים היא תוצר של מדיניות שיתוף פעולה בין שירות בתי הסוהר לבין מאבטחי בתי החולים והמוסדות האחרים בקהילה אליהם מובלים אסירים ועצורים והרחבת מעגלי האבטחה בהתמודדדות מול כל איום או נסיון הברחה אל תוך הכלא".

פלאפונים הברחה סיכול הברחה אסירים ביטחוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד