י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יממה לאחר סיום הגשת הרשימות

סקרים: גוש הימין נחלש, גוש השמאל מתחזק ומה עם בן גביר?

יממה לאחר סיום הגשת הרשימות המתמודדות לכנסת ה-23, והבגידה המכוערת של רפי פרץ באיתמר בן גביר, ישנם סקרים המבטיחים את מקומו של בן גביר בכנסת הבאה • באלו סקרים החרדים נחלשים דרמטית ובאלו הם דווקא מתחזקים? • רשימת הסקרים המלאה לפניכם

סקרים: גוש הימין נחלש, גוש השמאל מתחזק ומה עם בן גביר?
חרדי מאחורי הפרגוד בקלפי צילום: נתי שוחט, פלאש 90

יממה לאחר סיום הגשת הרשימות המתמודדות לכנסת ה-23, והבגידה המכוערת של רפי פרץ באיתמר בן גביר, ישנם סקרים המבטיחים את מקומו של בן גביר בכנסת הבאה.

מסקר 'ערוץ 12' שפורסם היום (חמישי) עולה, כי אילו הבחירות לכנסת היו נערכות היום, מפלגת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ הייתה מקבלת 34 מנדטים,  הליכוד בראשות בנימין נתניהו 32 מנדטים והרשימה המשותפת בראשות איימן עודה 13 מנדטים.

ימינה בראשות נפתלי בנט עם רפי פרץ, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' מפתיעה עם 10 מנדטים.

הגוש החרדי נחלש מעט ומקבל 15 מנדטים, כשש"ס עם 8 ויהדות התורה עם שבעה. העבודה – גשר-מרצ בראשות עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורוביץ עם 8 מנדטים ו'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 8 גם היא.

עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.1% מהקולות.

בחלוקה לגושים: גוש הימין עם 57 מנדטים, גוש השמאל-ערבים עם 55 מנדטים וליברמן שלא נספר באף אחד מן הגושים עם שמונה מנדטים בלבד.

   << מערכת הבחירות יצאה לדרך: גוש הימין פצוע, גוש השמאל מאוחד >>

מסקר 'ערוץ 13' עולה, כי אילו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ הייתה מקבלת 34 מנדטים,  הליכוד בראשות בנימין נתניהו 31 מנדטים והרשימה המשותפת בראשות איימן עודה 14 מנדטים.

העבודה – גשר-מרצ בראשות עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורוביץ עם 9 מנדטים. הגוש החרדי נחלש ומקבל 13 מנדטים, כשש"ס עם ששה ויהדות התורה עם שבעה. ימינה בראשות נפתלי בנט עם רפי פרץ, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' עם 7 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 8.

מי שמפתיעה במיוחד היא 'עוצמה יהודית' של בן גביר שמקבלת ארבעה מנדטים.

בחלוקה לגושים: גוש הימין עם 55 מנדטים, גוש השמאל עם 57 מנדטים, וליברמן שלא נספר באף אחד מן הגושים עם שמונה מנדטים בלבד.

    << יאיר נתניהו: "רפי פרץ הוא הגיבור, בנט נבל" >>

מסקר 'כאן 11' שפורסם היום עולה, כי אילו הבחירות לכנסת היו נערכות היום, מפלגת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ הייתה מקבלת 36 מנדטים,  הליכוד בראשות בנימין נתניהו 31 מנדטים והרשימה המשותפת בראשות איימן עודה 13 מנדטים.

הגוש החרדי מתחזק מעט ומקבל 17 מנדטים, כשש"ס עם תשעה ויהדות התורה עם שמונה. העבודה – גשר-מרצ בראשות עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורוביץ עם 9 מנדטים, ימינה בראשות נפתלי בנט עם רפי פרץ, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ'  עם 7 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן נחלשת ומקבלת 7 מנדטים גם היא.

עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.2% מהקולות.

בחלוקה לגושים: גוש הימין עם 55 מנדטים, גוש השמאל עם 58 מנדטים וליברמן שלא נספר באף אחד מן הגושים עם שבעה מנדטים בלבד.

סקרים סקר מנדטים בחירות עוצמה יהודית מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד