י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לצד ניצב דורון ידיד

ומי פיקד על מחוז ירושלים במשטרה? ילד בן 4.5

ניר רפאל חדד בן ה - 4.5, פיקד הבוקר לצד ניצב דורון ידיד, על משטרת מחוז ירושלים למשך כמה שעות כחלק מניידת המשאלות אותה מפעילה המשטרה

ומי פיקד על מחוז ירושלים במשטרה? ילד בן 4.5
ניר בן ה-4.5 מפקד על המחוז צילום: ניר בן ה-4.5 מפקד על המחוז

ניר בן ה 4.5, מזה כשנה נלחם ומתמודד בגבורה עם מחלת הסרטן, שבמהלכה לווה גם ע"י עמותת זיכרון מנחם, בה המשיך בחג חנוכה האחרון מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד מסורת ארוכת שנים, והדליק יחד עם הילדים את נר החנוכה השמיני.

הקשר בין מפקד המחוז לבין ניר, נוצר במהלך הדלקת נרות זו, כשנבחר ניר להדליק עמו יחד את הנרות, וסיפר לו שכל חלומו הוא להיות שוטר ולבקר במשטרה. מפקד המחוז הבטיח לו מיד שיגשים את חלומו, והיום (חמישי), המתינה בשעות הבוקר ניידת המשאלות מחוץ לביתו של ניר, והסיעה אותו ישירות אל משרדו של מפקד המחוז.

ניר בן ה-4.5

טרם פגש ניר את מפקד המחוז, הוא קיבל ולבש את מדי המשטרה, הכובע והסיכות, ומיד ניגש למשרדו של ניצב ידיד, לטקס קבלת דרגות הקצונה (פקד) ותעודת השוטר. במהלכה של הפגישה שערכו יחד פקד ניר חדד וניצב ידיד, שוחחו על מספר ענייני משטרה העומדים על סדר היום, וניר קיבל מספר אמצעים נוספים, בהם כובע משטרה, פנס משטרתי מהבהב, ציין לייזר, סמל מחוז ירושלים, תיק וניידת משטרה על מנת להכינו לקראת היציאה לשטח.

ניר בן ה-4.5 מקבל דרגות

בכניסה למחוז ירושלים, ניר עמד מקרוב על היערכותם של השוטרים, החבלנים, הפרשים וכלבני מג"ב, וסייע להם בהפעלת הרובוט המשטרתי, 'נהיגה' בכלב משטרתי והכנתם של סוסי המשטרה לפעילות.

אחד הדברים שבלטו במהלך היום לעיני הוריו של ניר, הנו סמל מחוז ירושלים הכולל בתוכו 'אריה', וציינו בפני מפקד המחוז, שניר במשך כל השנה האחרונה נילחם כאריה חזק ובגבורה במחלה. ניצב ידיד שיבח אותו על כך ואיחל לו החלמה מהירה.

ניצב דורון ידיד מחוז ירושלים משטרת ישראל הגשמת חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד