ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המתקפה השבועית

גנץ: השבוע נחשף כל מה שמכוער בפוליטיקה

"השבוע האחרון לא היה פשוט לאזרחי מדינת ישראל, שלצערי נחשפו שוב לכל מה שמכוער בפוליטיקה שלנו - דילים, שקרים, הסכמים שמופרים, מילה שאינה מילה ומסחרה פוליטית בהובלת הנאשם נתניהו", כך גנץ במתקפה על נתניהו והשר פרץ

גנץ: השבוע נחשף כל מה שמכוער בפוליטיקה
בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כמידי שבוע, יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ מסכם את השבוע הפוליטי בחשבון הפייסבוק שלו ותוקף את יריבו יו"ר 'הליכוד' וראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו: "מי שמוכן להשתמש בביטחון ישראל כדי להכניס את תומכי כהנא לכנסת - לא ראוי להיות ראש ממשלת ישראל", פותח גנץ.

"השבוע האחרון לא היה פשוט לאזרחי מדינת ישראל, שלצערי נחשפו שוב לכל מה שמכוער בפוליטיקה שלנו - דילים, שקרים, הסכמים שמופרים, מילה שאינה מילה ומסחרה פוליטית בהובלת הנאשם נתניהו וחבריו לברית החסינות", כותב גנץ שעוקץ על הדרך גם את יו"ר 'הבית היהודי' השר רפי פרץ.

"אבל אם יש שיעור אחד שחונכתי עליו הוא "להסתכל על חצי הכוס המלאה". נקודת האור היא שהוסרו המסכות. לצערי המידות כל כך הושחתו במשך שנים שזה לא נראה כמו אירוע מיוחד, אבל אל תטעו - מי שסוחר בביטחון המדינה לטובת תועלת פוליטית ומנצל את תפקידו הממלכתי בשביל גורלו האישי - לא יכול להיות ראש ממשלה".

"מי שממנה שר משפטים שמנסה להחריב את מערכת אכיפת החוק ולשרת את האינטרסים האישיים שלו- לא יכול להיות ראש ממשלה. מי שממנה שר חינוך שלא מכיר בכל תלמידי ישראל ומתחייב לשמור לו על הכסא בשביל דיל פוליטי - אסור שיהיה ראש ממשלה".

"השבוע נפתח רשמית המאבק על דמותה של המדינה והבחירה ברורה. נבחרת כחול לבן ששמה את אזרחי ישראל לפני הכל- או נבחרת החסינות האישית של נאשם בפליליים. הבחירה ברורה מתמיד".

עוד מספר יו"ר 'כחול לבן' ומועמדה לראשות הממשלה: "הייתי בחודש האחרון בעשרות יישובים, פגשתי עשרות אלפים מכם. ישראל רוצה שינוי ובעזרתכם נעשה את זה ובגדול. שבת שלום לכולם".

בני גנץ רפי פרץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד