י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביקורת חריפה מבית

העיתונאי: אם רפי פרץ עולה לדרוש, אני קם ויוצא

קלמן ליבסקינד, העיתונאי שמידי שבוע מפרסם טור מושחז ומרתק במיוחד בעיתון 'מעריב סופשבוע' מתייחס בטורו השבועי ל'בגידה' של הרב רפי פרץ באיתמר בן גביר וממליץ לקוראיו שלא לקבל יותר תורה ומוסר מאת 'הרב' פרץ | לדבריו: "איזו תורה כבר אפשר לשמוע מפיו של מי שמילה שלו אינה מילה וחתימה שלו אינה חתימה, והאמת עבורו היא אפילו לא המלצה?"

העיתונאי: אם רפי פרץ עולה לדרוש, אני קם ויוצא
קלמן ליבסקינד/רפי פרץ צילום: יונתן זינדל/גילי יערי, פלאש 90

 "שלשום בלילה רציתי להניח את הכובע על הראש ולהסתיר את הכיפה, ממש כפי שאני נוהג לא פעם לעשות כשאני טס לחו"ל. שם אני עושה את זה מטעמי ביטחון. כאן - מהבושה. כמעט כל מי שמסתובב באזורי החיוג של הציונות הדתית חש ביום רביעי רצון עז לדחוף אצבע לגרון ולהוציא החוצה את מה שהצטבר בפנים. פוליטיקאים שדיברו במשך שנים גבוהה גבוהה על ערכים ועל שליחות, על עם ישראל ועל תורת ישראל, התגלו כחבורה צינית של בעלי אגו שמילתם אינה מילה, שחתימתם אינה חתימה, שזגזוגם אומנותם", כך פותח ליבסקינד את טורו השבועי.

העיתונאי תוקף בזה אחר זה, תחילה את נפתלי בנט, שלדבריו אחראי לכל הסאגה הפוליטית בה אנו נמצאים, לאחר שיצא להרפתקה עם הפיצול מ'הבית היהודי' והקמת 'הימין החדש', המשיך לבצלאל סמוטריץ' וכלה ביו"ר 'הבית היהודי' 'הרב' רפי פרץ. 

"ומה נגיד על הרב פרץ?", כותב קלמן ליבסקינד, "בכל מה שנוגע לו, כך נראה, כל מילה תהיה מיותרת. האיש חתם על הסכם עם עוצמה יהודית, הצטלם עם בן גביר, חזר שוב ושוב על כך שאצלו מילה היא מילה - ואז, רגע לפני סגירת הרשימות, החליט להשליך את החוזה לפח, כאילו לא היה".

לדבריו, "לו אני מתפלל בבית הכנסת של הרב פרץ והוא עולה לדרוש בפרשת השבוע, אחרי ההתנהלות שלו השבוע - אני קם ויוצא החוצה. איזו תורה כבר אפשר לשמוע מפיו של מי שמילה שלו אינה מילה וחתימה שלו אינה חתימה, והאמת עבורו היא אפילו לא המלצה? עם יד על הלב, הייתם קונים אוטוביאנקי משומשת מאיש כזה?".

קלמן ליבסקינד רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד