ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"אלוקים נמצא לצידנו"

המנהיג הרוחני באיראן: "נשיא ארה"ב ליצן"

"העם האיראני עובר זמנים רעים בשבועיים האחרונים, אירועים שמחייבים את האיראנים ללמוד לקח", כך אומר מנהיגה הרוחני של איראן בדרשה למתפללים ומוסיף כי עם זאת "אלוהים נמצא לצידנו ותומך בנו"

המנהיג הרוחני באיראן: "נשיא ארה"ב ליצן"
דונלד טראמפ/עלי חמינאי צילום: פלאש 90/מתוך טוויטר

מנהיגה הרוחני של האיראן האייתוללה עלי חמינאי התייחס בדרשה בפני מתפללים בטהראן בירת איראן, להתרחשויות האחרונות סביב מדינתו ואמר: "העם האיראני עובר זמנים רעים בשבועיים האחרונים, אירועים שמחייבים את האיראנים ללמוד לקח. העובדה שלאיראן יש העוצמה להכות באויב שחצני, מראה שאלוהים נמצא לצידנו ותומך בנו".

‏‎חמינאי הוסיף ואמר "האמריקנים חיסלו את סולימאני לא בשדה הקרב, אלא באופן פחדני. על ידי החיסול חשפה ארצות הברית את טבעה הטרוריסטי". ‏לפני נאומו היו קריאות ממושכות לעברו, קריאות עידוד, מצידו של הקהל לעברו, לפני דרשתו בפני מתפללים בתפילות יום השישי.

‏"מנסים להאפיל על חיסול סולמאני", אמר המנהיג הרוחני והוסיף כי אויביה של איראן "משתמשים בהתרסקות המטוס האוקראיני כדי להחליש את משמרות המהפכה, נשיא ארה"ב הוא ליצן שמעמיד פנים כאילו הוא תומך באיראנים אבל יבגוד בהם", את הדברים הביא איתמר מרגלית מכאן 11 בחשבון הטוויטר שלו.

חמינאי התייחס גם להודעה האחרונה של בריטניה, צרפת וגרמניה, לפיה הם מתכוונים להפעיל את "מנגנון הסכסוך" בהסכם הגרעין מה שעשוי להוביל לעיצומים נוספים על איראן: "המדינות משרתות את האינטרסים האמריקנים. עם הודעת המדינות האירופיות השבוע – הוכח כי הן בובות של ארצות הברית".

עלי חמינאי דונלד טראמפ קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד