י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נתניהו ודרעי מגנים

ליברמן לשרה מ'הליכוד' באולפן: "את לא בן אדם"

היריבות בין המפלגות לשיא תיעוב חדש. השרה רגב שהגיעה הערב לראיון אחרי ליברמן באולפן ערוץ 13, ספגה ממנה אמירה קשה | "אני "אומר שלום רק לבני אדם" | השר דרעי מגנה את התקרית: "ליברמן, זו לא התנהגות של בנאדם!" | נתניהו: "ההתנהגות של ליברמן לא אנושית ולא מכובדת"

ליברמן לשרה מ'הליכוד' באולפן: "את לא בן אדם"
אביגדור ליברמן צילום: פלאש 90

הערב (מוצ"ש) התארח יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, בתכנית 'המטה המרכזי' עם אילה חסון ב'ערוץ 13'.

עם סיום הראיון של ליברמו, נכנסה שרת התרבות מירי רגב והשניים נפגשו לעיני המצלמות. מגישת התכנית איילה חסון אמרה לה "שלום", והתפלאה שליברמן יוצא מבלי לומר "שלום" לרגב. "אתם יכולים לומר שלום אחד לשני, בכל זאת.." אמרה חסון.

"אני אמרתי לו שלום, שבוע טוב ובשורות טובות", הגיבה רגב, "אבל הוא בכל זאת מעדיף לא לענות. ובכל זאת אני אגיד לו שבוע טוב ובשורות טובות".

ליברמן הגיב ואמר לעיני המצלמות כאמור: "אני אומר שבוע טוב רק לבני אדם".

מירי רגב הגיבה מיד, "וואו, איזו אמירה קשה זו. אבל הכי חשוב שרוצים איחודים. העיקר אחמד טיבי הוא בן אדם. גם בן אדם דרך אגב, לא, ליברמן?" היא שאלה.

מאוחר יותר התייחסה השרה רגב למקרה בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "הזדעזעתי מתגובתו הבוטה, הפוגענית והמשפילה של ליברמן כלפיי במהלך ריאיון במטה המרכזי אצל איילה חסון. פגשתי אותו הערב באולפן, ברכתי אותו בברכת שבוע טוב והוא השיב: "אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם". לאמירה השובניסטית והמיזוגנית אין מקום בשיח בין גברים לנשים, ואין לה מקום בכלל. אפשר להיות חלוקים בדעות, אפשר לבקר, אבל לאיש אין את הזכות לנהוג בדרך הזו. לליברמן אין דרך ארץ ואין כבוד בסיסי בין בני אדם ואין לי אלא לגנות התנהגות כזו. אבוי לנו אם זה האיש שרוצה להביא אחדות בעם ישראל...".

הראשון להגיב ולגנות, היה יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "לאחר שח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו הפגין שוביניסטיות אנטישמית נגד הנשים החרדיות והדתיות, הגיע הערב מנהיג מפלגתו אביגדור ליברמן, לאולפן הטלויזיה של איילה חסון והטיח בשרה מירי רגב: אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם. ליברמן, זו לא התנהגות של בנאדם!".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ההתנהגות של ליברמן לא אנושית ולא מכובדת. בניגוד לו, השרה מירי רגב נהגה בנימוס ובכבוד. אנו גאים בפועלה כשרת התרבות והספורט ששברה את מונופול השמאל בתרבות, הביאה את התרבות לפריפריה וקידמה רבות את הספורט הישראלי בזירה הבינלאומית".

חבר הכנסת ניר ברקת מ'הליכוד' הגיב וכתב בדף הפייסבוק שלו: "אביגדור ליברמן, לאף אדם אין זכות לדבר ככה כלפי אדם אחר, ולאנשי ציבור יש חובה עוד יותר גדולה לשמור על שיח ראוי. ‏לא מאוחר לתקן ולהתנצל. ‏שבוע טוב מירי רגב היקרה. ושבוע טוב גם לך אביגדור ליברמן".

איווט ליברמן מירי רגב אריה דרעי איילה חסון ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד