י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
300 קמ"ש ב-13 שניות

הקבלן עודד שריקי מנתיבות יתחדש ברכב היקר ביותר בארץ

הקבלן הדתי עודד שריקי מנתיבות הידוע בסיועו לחתנים וכלות ביום חתונתם - מחדש את צי הרכבים היוקרתי שלו ברכב היקר ביותר בארץ שעלותו מסתכמת בכ-30 מיליון ש"ח

הקבלן עודד שריקי מנתיבות יתחדש ברכב היקר ביותר בארץ
רכב פרארי צילום: רוני שולצר, פלאש 90

הקבלן עודד שריקי מנתיבות, שנודע כחובב מכוניות מושבע ובבעלותו צי מכוניות מהיקרות בעולם ובהן: פרארי 458, אסטון מרטין, רולס רויס, ב.מ.וו  ועוד - עומד להוסיף אליו את המכונית היקרה ביותר בישראל – בוגאטי שירון, עם כל התוספות. המחיר המשוער הוא כ-30 מיליון שקלים.

שריקי, קבלן דתי מנתיבות שעשה את הונו לבד, מכניס אליו הביתה ללא עלות חתנים וכלות ביום חתונתם, כדי שיוכלו להצטלם באחוזה המפוארת ועם רכבי היוקרה.

המכונית שקנה שריקי - בוגאטי שירון, היא היורשת של בוגאטי ויירון האגדית, והיא עולה עליה בכל תחום. היא מצוידת במנוע W16 בנפח של 8.0 ליטר עם ארבעה מגדשי טורבו המסייעים לחלק מהמנוע רב העוצמה הספק מרבי של 1,500 כ"ס ב-6,750 סל"ד. ל-100 קמ"ש היא מגיעה ב-2.5 שניות. בתוך 13.6 שניות היא מגיעה ל-300 קמ"ש.

ומהי עלות הביטוח של כזה רכב? זוהר ואבי צדיק, מנכ"לים משותפים של סוכנות הביטוח צבר, שמבטחת רבים מרכבי היוקרה בישראל אומרים ל'עולם הרכב' של 'ספורט 5': "באופן עקרוני, הפרמיה לביטוח רכב יוקרה מתבססת על חישוב של 2.5% משוויו. על פניו, אנו מגיעים כאן לסכום אסטרונומי של 500 אלף שקלים לשנה, אולם מדובר על מקרה חריג בנוף הישראלי, שיצריך הליך חיתום והתייחסות מיוחדת. הפרמיה אגב, רלוונטית למבוטח בעל עבר ביטוחי נקי , עליה חלות מגבלות והתניות נוספות כגון הגבלת נהגים, היה ומדובר בהרחבה של הנהגים המותרים לנהיגה ברכב לחדשים וצעירים, השיעור עשוי לקפוץ ב 100%".

עודד שריקי נתיבות רכבי יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד