ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שבועיים לאחר שנדחה

מתעקש שוב על תפקיד: התיק שדרש חבר הכנסת אורי מקלב

גם שבועיים לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את הדרישות של דגל התורה להתמנות לתפקידי שרים - חבר הכנסת אורי מקלב מתעקש על שדרוג ודורש את התפקיד במשרד החקלאות • לפני כשבועיים ויתרו הח"כים ביטן על מינויים לתפקידי שר בחקלאות ובאוצר • כל הפרטים

מתעקש שוב על תפקיד: התיק שדרש חבר הכנסת אורי מקלב
מקלב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גם שבועיים לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את הדרישות של דגל התורה להתמנות לתפקידי שרים - חבר הכנסת אורי מקלב מתעקש על שדרוג ודורש את התפקיד במשרד החקלאות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבר הכנסת אורי מקלב פנה שוב בימים האחרונים וביקש לקבל לידיו את תיק החלקאותף לאחר שחבר הכנסת דוד ביטן הודיע כי הוא מוותר על התפקיד בשל הרמז של שופטי בג"צ כי לא ניתן למנות שרים חדשים בתקופת ממשלת מעבר כשאין אמון לכנסת ולממשלה.

מנגד, חבר הכנסת משה גפני טען ביום שישי באחרון בראיון ל'יתד נאמן' כי בדגל התורה הסירו את הדרישה, "בסבב המינויים האחרון", אמר גפני, "הבהרנו לנתניהו שאנו לא ניקח תפקיד שר, אבל במקום זה מבקשים שיסייע לנו למנוע את הנזק העלול להיגרם לישיבות בגלל הקיפאון הפוליטי".

כזכור, לפני כשבועיים היה אמור לצאת לדרך סבב של מינויים בין משרדי הממשלה, כאשר תיק התפוצות אמור לעבור לידי ציפי חוטובלי בימים הקרובים ואילו שאר המינויים, תיק החקלאות לדוד ביטן ותיק השיכון ליצחק כהן - נעצרו, והשניים הודיעו כי הם מוותרים על המינוי.

אורי מקלב משה גפני חקלאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד