י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"קחו אחריות על החיים"

הרכב סטה מנתיבו וגרם להתהפכות הג'יפ. צפו

בתאונת דרכים שתועדה ביום שישי האחרון, נראה רכב פרטי סוטה ממסלולו סמוך לצומת גבעתי וגורם להתהפכות של ג'יפ שלמרבה שבנס גרמה לנפגעים קלים בלבד • צפו

הרכב סטה מנתיבו וגרם להתהפכות הג'יפ. צפו
התהפכות הרכב לאחר סטייה מנתיב צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכות יוצרים

ביום שישי האחרון אירעה תאונת דרכים בכביש 232 סמוך לצומת גבעתי, מהודיה לפני הצומת של כביש 35, תאונה שנגרמה ככל הנראה כתוצאה מהיסח דעת של נהג הרכב הפרטי - שלא נפגע בתאונה.

בתיעוד וידאו נראה גי'פ טיוטה לנד קרוזר נוסע, וממול נוסע רכב פרטי - שסוטה מהנתיב שלו וחוצה קו הפרדה רצוף. נהג הג'יפ שחשש מתאונה, מפנה את ההגה ימימה כדי להימנע מתאונה חזיתית, ואכן מצליח להימנע מהתנגשות ברכב שסטה מנתיבו.

אולם הוא מאבד שליטה על הרכב כתוצאה מהסטייה החדה, יורד לשול הכביש, מתנגש בעמוד שילוט ומתהפך פעמיים על שמתייצב על שול הדרך.

אוסנת ראובן חובשת באיחוד הצלה סיפרה ביום שישי, "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לאשה ושני גברים שנפצעו באורח בינוני וקל. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

אחת מהנוסעות ברכב סיפרה הבוקר (ראשון) ל'כאן חדשות': "הסרטון נראה כמו סרט הוליוודי. רכב אחר סטה מהנתיב שלו ובעלי ניסה להתחמק, התנגשנו בשילוט והתהפכנו. אמא שלי נלכדה ברכב והכבאים הוציאו אותה".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב על הסרטון בטוויטר, וכתב "את הסרטון הנורא הזה כל נהג צריך לראות לפני שהוא עולה על ההגה. הסחת הדעת של הרכב שבא ממול היא פשוט בלתי נסלחת! תחשבו שחלילה היו לנו שם שלושה הרוגים ולא פצועים קל. כשעולים על הכביש חייבים מאה אחוז ריכוז בכביש. לא בשום דבר אחר. קחו אחריות על החיים!".

מהמשטרה נמסר, כי זהות הנהג ידועה והוא צפוי להיחקר. "בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה ביום שישי בשעות הצהריים במהלכה נפצעו יושבי הרכב ונזקקו לטיפול רפואי. משטרת ישראל פועלת בימים אלו של החקירה להביא למיצוי כלל הפעולות".

אנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן לא ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל[email protected]

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד