י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ימין באוקטן גבוה

רעייתו של בנט יוצאת במתקפה חסרת תקדים

גילת בנט, רעייתו של שר הבטחון ויו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, פרסמה היום פוסט זועם בפייסבוק בו היא יורה לכל הכיוונים • על העיתונאי קלמן ליבסקינד: "מונע מאגו, ומתסכול- מכך שאתה לא שותף למה שבאמת קורה בפוליטיקה". על עוצמה יהודית: "שבעתי מהעבריינות הדוחה שלהם"

רעייתו של בנט יוצאת במתקפה חסרת תקדים
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

"קלמן, תפסיק ללכלך". במילים אלו פותחת גילת בנט, רעייתו של יו"ר 'ימינה' שר הביטחון נפתלי בנט, את הפוסט הזועם שהעלתה היום (ראשון) לפייסבוק כנגד אנשי עוצמה יהודית, עליהם היא אמרה: "שבעתי מהעבריינות הדוחה שלהם. כמו כשפרצו אליי הביתה בבחירות האחרונות, כדי להראות שהם יחצו גבולות אם צריך. שאבין שהם טרוריסטים לכל דבר ואפחד מהם", וכנגד העיתונאי קלמן ליבסקינד עליו היא כתבה "בחרת במקום לייצר מערכות יחסים של אמון, להוציא את המרמורים שלך, להתנשא, להצטדק, להפוך את כל מי שאתה לא מבין (כי אתה בוחר באגו במקום ביחסים) לרע, טועה, לא מבין כלום, מטומטם, יהיר וזחוח".

וכך כותבת גב' בנט: "אני אשתף אותך, רק כדי לא לקבל בראש את הפגזים של "עוצמה". (שבעתי מהעבריינות הדוחה שלהם. כמו כשפרצו אליי הביתה בבחירות האחרונות, כדי להראות שהם יחצו גבולות אם צריך. שאבין שהם טרוריסטים לכל דבר ואפחד מהם), את העוקבים שלי המאמרים שלך לא ממש מעניינים.

אני כותבת כי אתה צריך לדעת שיש מי שרואה גם את הצדדים הטובים שלך וגם את אלה שעדיין פחות.

בכל פעם שאתה כותב בשם הימין, אתה כותב אמת מזוקקת. אני מעריצה את האומץ שלך אז ואת השליחות שאתה מבצע בכישרון.

כשאתה כותב מאמרים כמו זה - לדעתי אתה מונע מאגו, ומתסכול- מכך שאתה לא שותף למה שבאמת קורה בפוליטיקה.

אתה לא יודע קמצוץ ממה שקורה באמת, כי אתה בחרת במקום לייצר מערכות יחסים של אמון, להוציא את המירמורים שלך, להתנשא, להצטדק, להפוך את כל מי שאתה לא מבין (כי אתה בוחר באגו במקום ביחסים) לרע, טועה, לא מבין כלום, מטומטם, יהיר ו"זחוח". הדברים החצופים והדוחים שאתה כותב על מי שאתה לא מכיר ולא מבין, זוהי ההשלכה רק של התסכול שלך על כך.

פוליטיקה בישראל זה מקצוע קשה מאוד. השמאל הכוחני על כל שלוחותיו מנסה לשבור את נתניהו כדי לעלות לשלטון. נתניהו הכוחני מנסה להכניע את שותפיו כדי להשיג את צרכיו ההישרדותיים.

אז אתה מצפה שמול לחצים הזויים (שאל תתיימר לחשוב שאתה מכיר, כי אתה לא! תחיה עם זה, נכשלת!) הכל פשוט יסתדר לטובה? דיי כבר עם הטהרנות הזאת, אתה לא כזה טהור, אנשים הם לא כאלה מושלמים, גם אם הם מהציונות הדתית. זה ילדותי לחשוב ככה.

נפתלי נמצא במרכז זירת ההיאבקות הקשוחה הזאת, שאין לה גבולות, ועושה את מה שאפשר עם תחכום ושרירים של סיירת מטכ"ל, שאין לי איך להסביר אותם מלבד סייעתא דשמיא אורגינל- כדי להשיג את הכוח שהוא צריך כדי להביא טוב עבור כל עם ישראל.

תאמין לי שאין לך מושג ירוק מה היית עושה אם היית במקומו. תפסיק לקשקש כאילו אתה יודע..

ואם עוצמה כאלה לגיטימיים לטעמך, למה אתה לא לוחץ על המנהיג שלך לאמץ אותם? למה מולו יש לך פחות אומץ להכפשות?

אתה חזק רק על מי שאתה מרגיש שיכול להיפגע ממך. זאת בסך הכל התנהגות בריונית של מי שתופס את עצמו כחלש".

קלמן ליבסקינד עצמו הגיב לדבריה של גילה בנט בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "לא נראה לי נכון לנהל ויכוח עם בני משפחה של פוליטיקאים, לא כשזה יאיר נתניהו ולא כשזו גילת בנט".

גילת בנט נפתלי בנט קלמן ליבסקינד איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד