ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

היישר מארצות הברית: מרכזי תעסוקה חינמיים לילדים מיוחדים בסגנון אמריקאי יוקמו בערים החרדיות

ארגון 'בלב אחד' שמלווה ילדים מיוחדים ואת בני משפחותיהם, משיק את עולם המשחקיות  המפוארות וזאת כחלק מפרויקט מרכזי התעסוקה החינמיים

היישר מארצות הברית: מרכזי תעסוקה חינמיים לילדים מיוחדים בסגנון אמריקאי יוקמו בערים החרדיות
הדמיית משחקיה לילדים צילום: בלב אחד

בקהילות החרדיות בארצות הברית זה מקובל כבר מספר שנים, משחקיות מפוארות מופעלות מידי יום לטובת ילדים מיוחדים ובני משפחותיהם. המשחקיות שכוללות מתקני ג'ימבורי, הפעלות ייעודיות לילדים המיוחדים ומשחקי מחשב, פתוחות ללא עלות במטרה לאפשר לילדים לשחק וליהנות באווירה בטוחה עם צוות מדריכים צמוד ולאפשר להורים ולבני המשפחות להמשיך בשגרת יומם.

כעת, בזכות פעילותו של ארגון החסד 'בלב אחד', גם הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם בריכוזים החרדים בישראל ייהנו ממשחקיות מפוארות, מרווחות ומצויידות בכל המשחקים והמתקנים בסטייל אמריקאי מפנק.

המשחקיות החדשות יפעלו כרשת מרכזי יום ייעודים לילדים מוגבלים. במרכזי היום יוכלו הילדים ליהנות ממשחקיה עשירה ומגוונת, ממשחקי מחשב וקורסים מעשירים. המרכז, שיופעל במהלך שעות היום יעניק להורי הילדים זמן איכות עם בני המשפחה ויכולת לנהל את סדר היום שלהם בצורה רגועה ואיכותית.

הדמייה של המשחקיה • קרדיט: בלב אחד

בחודשים האחרונים נפגשים ראשי 'בלב אחד' בהנהלת איש החסד ר'  דוד וויטמאן עם ראשי רשויות חרדים במטרה להתאים את מרכזי היום המקומיים לצרכים של הילדים המיוחדים בערים השונות.

את המרכזי היום יפעילו מתנדבי הארגון יחד עם צוותים מקצועיים שייאשו את המרכזים והמשחקיות באופן קבוע. לדברי גורמים בהנהלת 'בלב אחד', המרכזים הראשונים צפוי להיפתח בקרוב בירושלים ובביתר עילית ובהמשך יפתחו מרכזים נוספים בשאר הריכוזים החרדים.

למרות העלויות האדירות והמשאבים הגבוהים, בהם כרוך פרוייקט מרכזי היום והמשחקיות לילדים מיוחדים, ארגון 'בלב אחד'  לא מאט את קצב ההתקדמות ואף מנסה לזרז את הקמת מרכזי היום כדי לאפשר לילדים המיוחדים ובני משפחותיהם להסתייע בשירותי המרכזים בהקדם.

לדברי ר' דוד וויטמאן: "הארגון יחד עם הצוותים המקצועיים והמתנדבים פועלים במלוא המרץ על מנת להפעיל את מרכזי היום בהקדם וללא דחיות נוספות. אנו מודעים לכך שהמשפחות לילדים בכל רחבי הארץ ובריכוזים החרדים בפרט, זקוקים  לפרוייקט הזה באופן מיידי"

בלב אחד משחקיה לילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד