י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי לחץ כבד

אדלשטיין נכנע: המליאה תתכנס בשלישי הבא בדרך לדיון בחסינות

אחרי שבשבוע החולף עוד סירב אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת שתשאר את הקמתה של ועדת כנסת שתדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה נתניהו, היום מכריז אדלשטיין, כי בשבוע הבא ביום שלישי תכונס המליאה

אדלשטיין נכנע: המליאה תתכנס בשלישי הבא בדרך לדיון בחסינות
אדלשטיין על כס יו"ר הכנסת במליאה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אחרי שסירב בשבוע האחרון לאשר את כינוס מליאת הכנסת שתאשר את הקמתה של ועדה שתדון בחסינות ראש הממשלה - יולי אדלשטיין נכנע ללחיצים הרבים והודיע על כינוסה של מליאת הכנסת בשבוע הבא.

אדלשטיין אמר: "כפי שאמרתי לפני שבוע – הליך הדיון בבקשת החסינות של ראש הממשלה הפך למזוהם. סיעות הבית יהפכו את דיוני ועדת הכנסת לתעמולת בחירות אסורה ובית המחוקקים יהפוך לג'ונגל. טעימה מרה מכך הורגשה בדיון שהתקיים בוועדה המסדרת לפני מספר ימים".

במסיבת העיתונאים שבוע שעבר הצהרתי: 'לא אעכב ולא אזרז את הדיון. את כל ההחלטות אקבל על פי אותם ערכים בהם אני דוגל כל חיי ובהתאם להוראות החוק, תקנון הכנסת ופסיקה משפטית קיימת'. כך בדיוק פעלתי כעת. אף שאני חולק על עמדת היועץ המשפטי לכנסת, אני סבור שכדי לשמור על אמון מוסד יו"ר הכנסת על ידי כל סיעות הבית קיימת חשיבות לקבלה.

בשבוע מדיני חשוב בישראל, במהלכו מגיעים למדינה, וגם לכנסת, עשרות מנהיגים מהעולם, לא אאפשר במשכן הכנסת התכתשות, שבכל מקרה היא פסולה, ומהווה ביזוי בית המחוקקים. קל וחומר שלא אאפשר לקיים דיון בכנסת בנושא השנוי במחלוקת ביום השואה הבינלאומי שיחול ביום שני הבא".

יולי אדלשטיין מליאת הכנסת חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד