י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ליווה את הקרבן לבית החולים

אירוע קטלני: ילד רצח אשה ושלושה ילדים ופצע אדם נוסף

ילד חמוש באקדח רצח שלושה ילדים ואישה ופצע אדם נוסף, בבית פרטי במדינת יוטה שבארה"ב • לאחר מכן ליווה את הפצוע לבית החולים, שם נעצר • מושל יוטה: "הורים וסבים, תשמרו על כלי הנשק שלכם"

אירוע קטלני: ילד רצח אשה ושלושה ילדים ופצע אדם נוסף
אילוסטרציה צילום: unsplash

בליל שבת, בעיירה גרנסטוויל שבמדינת יוטה שבארה"ב, שבה חיים 11 אלף איש, ילד צעיר פתח באש בבית פרטי, ורצח אשה, שני ילדים וילדה. הרקע לאירוע אינו ברור.

בעקבות דיווח על כוחות ירי, הגיעו כוחות המשטרה לבית בסביבות השעה 19:00 בערב הגיע דיווח משטרתי על קולות ירי וצעקות בבית פרטי בעיירה. השוטרים שהגיעו למקום מצאו את גופותיהם של האשה והילדים. ככל הנראה יש קשר בין המעורבים באירוע, אך המקרה נמצא תחת צו איסור פרסום. 

כתוצאה מהממצאים במקום הבינו כוחות המשטרה כי ישנו אדם נוסף שנפצע באירוע אך הוא לא היה במקום. לאחר בדיקה נתגלה כי גורם שלישי שלא היה מעורב באירוע לקח ברכבו את הפצוע ואת החשוד לבית החולים. השוטרים שהגיעו לבית החולים עצרו את הנער החשוד שנשלח למתקן מעצר לקטינים. מצבו של הפצוע יציב.

הילד שנעצר צפוי לעמוד לדין על עשרה סעיפי אישום, בהם רצח בנסיבות מחמירות.

ראש העיירה אמר לכלי התקשורת, כי "זו טרגדיה מצערת שקרתה כאן בערב". "בכל פעם שיש ילדים מעורבים זה הופך למאוד אמוציונאלי", הוא הוסיף. מושל יוטה, גארי הרברט, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הורים וסבים, תשמרו על כלי הנשק שלכם! כולם, תחבקו חזק את יקיריכם ותזכרו שאהבה, לא שנאה, תרפא אנשים ומשפחות הרוסות".

 

 

רצח טבח ילד יוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד