י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
11,000 שוטרים

עומסים כבדים בבירה: נשלמות ההכנות לביקורי האח"מים

במשטרה ממליצים שלא לנוע ביום חמישי בבוקר בכביש מס' 1, אז יגיעו נשיא רוסיה וסגן נשיא ארה"ב • קרוב ל-11,000 שוטרים ישתתפו במבצע שקיבל את השם "פני עתיד" וצפויים עומסי תנועה כבדים בירושלים הבירה

עומסים כבדים בבירה: נשלמות ההכנות לביקורי האח"מים
אוליבר פיטוסי, פלאש 90

המשטרה השלימה את היערכותה לקראת מבצע "פני עתיד", האירועים לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ שיתקיימו בהמשך השבוע במדינת ישראל, בהשתתפות עשרות נשיאים, מלכים וראשי מדינות מרחבי העולם, ושיאם בטקסים שייערכו ביום חמישי ביד ושם בירושלים.

קרוב ל-11,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו במוקדים השונים, החל מיום שלישי הקרוב ועד יום שישי, על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך המבצע.

מדובר במבצע לאומי מורכב ומשולב, אשר יתוכלל וינוהל על ידי משטרת ישראל. היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות ובפרט: מרחב נתב"ג, בתוך העיר ירושלים והסביבה ובצירים הראשיים המובילים לבירה. במהלך המבצע המשטרה תתמקד באבטחה, שמירה על הסדר הציבורי והכוונת התנועה. בנוסף לפריסת הכוחות בשטח, יפעלו מרכזי השליטה ומוקדי משטרה על מנת להבטיח פיקוד ושליטה אפקטיביים לאורך כל מבצע.

ראש מחלקת מבצעים במשטרת ישראל, נצ"מ ישי שלם, על היערכות המשטרה לקראת המבצע

החל מיום רביעי ועד ליום חמישי השבוע בשעות הערב, צפויים שינויים בהסדרי התנועה וחסימות בצירים שונים בתוך העיר ירושלים. כמו כן, ייתכנו שינויים לפרקי זמן קצרים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר ובפרט כביש מספר 1 מאזור נתב"ג ועד ירושלים, לרבות המחלפים המובילים לציר.

כמו כן, בימים אלו חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס לרבות רחפנים, למרחב האווירי של נתב"ג וברדיוס של מאות מטרים ממוקדי האירועים השונים בעיר ירושלים. המשטרה תעדכן בזמן אמת ובמהלך הימים הקרובים, לפני המבצע ובמהלכו, אודות החסימות הצפויות והשינויים בהסדרי התנועה בעיר ירושלים ומחוצה לה. ניתן להתעדכן בכל העת באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל- מוקד 110.

במשטרה הדגישו כי יפעלו לקיומן התקין של האירועים והביקורים של האורחים רמי הדרג בישראל, ותפעל בהיבטי פיקוד ושליטה, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי והכוונת התנועה, תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים של הציבור ככל שניתן.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד